Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:21:35 GMT

تصادف شدید در  کمربندی جنوبی بابل

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۴۲۶۴۷

تصادف شدید در  کمربندی جنوبی بابل

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  مهم‌ترین حوادث امروز ۸ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 


تصادف شدید در  کمربندی جنوبی بابل

 



غلام نیا روشن سخنگوی اورژانس بابل گفت : طی  گزارشی به مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل مبنی  بر  تصادف  پژو۲۰۶با مبنی بوس  در کمربندی جنوبی دور میدان گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





او گفت :پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج  سازمان اورژانس بابل  تکنسین های پایگاه  هتکه پشت و امین آباد و احمد چاله را به محل حادثه اعزام کرد.



غلام نیا گفت : تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن  درمحل حادثه حضور پیدا کردند.

 

سخنگوی اورژانس بابل افزود: در این حادثه ۱۳  مرد  دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند.



او گفت : تکنسین های  سازمان  اورژانس بابل  پس از اقدامات پزشکی اولیه ۷ مصدوم  حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند و مابقی حاضر به انتقال به بیمارستان نشدند .

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه