Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: متاسفانه بعضی‌ها عادتشان این طور است که وقتی نتیجه خوب بود به کسی کار ندارند ولی در کمین می‌نشینند و با یک شکست حمله‌ها را شروع می‌کنند که درست نیست. ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص  عملکرد تیراندازان در مسابقات جام جهانی و مسابقات آسیایی پیش‌رو گفت: ما وظیفه‌مان یک چیز است و گوشه‌ای از پازل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کسب نتایج مربی، ورزشکار و فدراسیون نقش اصلی دارند. یک نفر که به عنوان ورزشکار در مسابقات شرکت می‌کند شاید بیش از 50 نفر از او پشتیبانی می‌کنند. همه این افراد از اسپانسر، مربی و ... در موفقیت ورزشکار سهم دارند و ما هم سهم کوچکی از این موفقیت داریم. 

وی در ادامه افزود: این دلیل نمی‌شود که ورزشکار ما آرمینا صادقیان نتیجه نمی‌گیرد همه ما را مقصر می‌دانند، این یک کار جمعی است و متاسفانه بعضی‌ها عادتشان این طور است که وقتی نتیجه خوب بود به کسی کار ندارند ولی در کمین می‌نشینند و با یک شکست حمله‌ها را شروع می‌کنند که درست نیست. من برای همه منتقدان آرزوی موفقیت می‌کنم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کردید در مسابقات جهانی مدال بگیرند و سهمیه کسب کنید؟، عنوان کرد: بله ما پیش‌بینی می‌کردیم ولی به خاطر اینکه سطح توقعات بالا نرود و فشاری روی ورزشکاران نباشند از اعلام این موضوع خودداری می‌کردیم. بچه‌های ما خوش درخشیدند، در حال حاضر هم سجاد پورحسینی جزو 8 نفر اول هست و امیدوارم به فینال راه پیدا کند و در روزهای آینده خبرهای خوبی بشنویم. 

دادگر در خصوص اینکه ما 2 سهمیه در 10 متر گرفته‌ایم، می‌توانیم در این بخش مجددا سهمیه کسب کنیم، گفت: نه، الان باید بخش خفیف و 3 وضعیت سهمیه بگیریم که این بخش تخصص خانم‌ها جام‌بزرگ، احمدی و کنعانی‌زاده هست. بخش 10 متر در المپیک تیمی نیست و ما نمی‌توانیم 3 سهمیه در این بخش داشته باشیم.

جام جهانی تیراندازی| پورحسینی دهم شد/ دختران از صعود به فینال تپانچه باز ماندند

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون تیراندازی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی ایران فدراسیون تیراندازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توانیابان خراسان رضوی اعلام کرد: «نسرین شاهی» در رقابت‌های تیراندازی جهانی که با حضور ۱۲۵ ورزشکار در کره جنوبی برگزار می‌شود، در بخش تپانچه بادی ۱۰ متر، با کسب رکورد توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.   در این ماده، ورزشکار هندی دوم شد و «ساره جوانمردی» دیگر بانوی ورزشکار کشورمان نیز به عنوان سوم بسنده کرد.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی