Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید به لحاظ مالی کاملا سالم است.

طرفداری - رئال مادرید اعلام کرد سال مالی 2019 را با درآمد تاریخی 757.3 میلیون یورویی به پایان برده است.

به گزارش مارکا، طبق گزارشی که باشگاه اعلام کرده و البته باید چندی بعد در مجمع سالانه به تصویب و تایید اعضا برسد، رئال مادرید در سالی که گذشت، به جز درآمد حاصل از فروش بازیکنان، 757.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیون یورو دریافتی داشت. در واقع در سالی که تیم در لیگ قهرمانان اروپا ضعیف کار کرد، درآمدهای حاصل از تجارت و بازاریابی، جبران مافات کرد. بدین ترتیب رئال مادرید نسبت به سال گذشته با افزایش 0.8 درصدی درآمد مواجه شد.

سود خالص باشگاه نیز پس از کسر مالیات، 38.4 میلیون یورو است که میزان موجودی نقد رئال مادرید را به 155.7 میلیون یورو رساند. رئال از نظر سود خالص، 23 درصد نسبت به سال گذشته پیشرفت داشت. کهکشانی‌ها مشکلی به لحاظ بدهی هم ندارند و بودجه سال بعد را روی درآمد 822.1 میلیون یورویی تنظیم کرده اند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۴۶۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)

در حالی که بازی رفت دو تیم با برتری 4-1 دورتموند همراه بود، این دیدار تا دقایق پایانی گلی نداشت تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 83 گل اول رئال مادرید را به ثمر رساند. پنج دقیقه بعد سرخیو راموس دومین گل تیم ژوزه مورینیو را به ثمر رساند اما پیروزی 2-0 برای صعود این تیم به فینال کافی نبود.

دانلود (39.8MB)

دیگر خبرها

  • رونالدو نازاریو: هر دو باشگاهم را می فروشم!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان