Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@00:00:44 GMT

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته دوم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۰۹۰۶

 هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، امشب (جمعه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید. تراکتور تبریز که هفته گذشته در خانه نفت مسجدسلیمان متوقف شده بود، این هفته برتری دلچسبی برابر پرسپولیس کسب و به رده ششم جدول صعود کرد. شاگردان گابریل کالدرون هم تا جایگاه هفتم جدول پایین آمدند. همچنین با تساوی سایپا مقابل گل‌گهر سیرجان، نارنجی‌پوشان به رده چهارم جدول رسیدند و گل‌گهر هم در رتبه نهم جدول ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی-شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب‌آهن نیز با توقف در جم، نخستین امتیاز خود را کسب و به رتبه یازدهم جدول صعود کردند. پارس جنوبی هم با یک امتیاز در رتبه چهاردهم جدول ایستاده است. نساجی مازندران هم با چهار امتیاز و به لطف گل زده بیشتر نسبت به سایپا، صنعت نفت و تراکتور، به رتبه سوم جدول صعود کرد. پیکان نیز که مانند شاهین شهرداری بوشهر امتیازی ندارد، در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است. همچنین با نتایجی که امروز به دست آمد، استقلال هم به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.

نتایج دیدارهای هفته دوم به شرح زیر است:

شهر خودرو 2 - شاهین شهرداری بوشهر یک
استقلال یک - فولاد خوزستان یک
سپاهان یک - ماشین‌سازی تبریز صفر
صنعت نفت آبادان یک - نفت مسجدسلیمان یک
تراکتور تبریز یک - پرسپولیس صفر
سایپا صفر - گل‌گهر سیرجان صفر
پارس جنوبی جم صفر - ذوب‌آهن صفر
نساجی مازندران 4 - پیکان 3

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال هفته دوم جدول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!