Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@14:21:32 GMT

۷۵ زخمی در هفتاد و دومین راهپیمایی بازگشت

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۲۳۸۸

در هفتاد و دومین راهپیمایی بزرگ بازگشت؛ دست کم ۷۵ فلسطینی به دست صهیونیست‌ ها زخمی شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، یک مقام وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: از این تعداد زخمی، ۴۲ نفر از جمله ۱۸ کودک و ۲ زن هدف گلوله جنگی نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.   هفتاد و دومین راهپیمایی بزرگ بازگشت روز جمعه با شعار "وفاداری به شهدا"، در مرز‌های شرقی غزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این راهپیمایی، عکس‌هایی از شهدا، ماکت‌هایی از مسجد الاقصی و نیز پرچم فلسطین را با خود حمل می‌کردند.   این راهپیمایی از فروردین پارسال هرهفته باهدف پایان دادن به محاصره ۱۳ساله نوار غزه و در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس برگزار می‌شود.   تاکنون ۳۱۹ فلسطینی در جریان راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت به شهادت رسیده اند و بیش از ۳۱ هزار نفر زخمی شده اند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: راهپیمایی بازگشت صهیونیست ها زخمی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!