Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سپاه خبر تهران بزرگ خبرگزاری بسیج استان تهران :سردار حسن زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم محوری هشتم شهریور ماه شهرستان ورامین که با حضور مسئولان دولتی ، امام جمعه موقت ، نماینده مجلس ، فرماندار ، شهردار ، فرمانده سپاه و... در مسجد سجاد(ع) این شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: رفتار و روحیه شهید رجایی و باهنر باید در دولتمردان ، کارگزاران و کلیه مسئولان در کلیه سطوح الخصوص در دولت به عنوان یک الگوی تمام عیار مسئول انقلابی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن خداقوت به تمام دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مسئول و مدیری در نظام جمهوری اسلامی ایران خوب است که خار چشم دشمنان باشد ، مدیری برای این نظام فایده دارد که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشد و طبق فرمایش امام راحل که فرمودند هر زمانی که دیدید دشمن برای شما کف و سوت می زند ، بدانید که آن راه را اشتباه می روید.

فرمانده سپاه سید شهدا(ع) استان تهران ادامه داد:
یکی از ویژگی های شهید رجایی و باهنر ، ساده زیستی آنان بود ، امروزه باید برخی از مسئولان نظام به این نتیجه برسند که آیا ساده زیستی آنها همانند شهیدان رجایی و باهنر است ، یادآوری این موضوع در وقت کنونی اثرگذار و با ارزش است.

سردار حسن زاده افزود: امروز تمام دنیا پذیرفته است که یک نظام انقلابی یک روشی را در جهان به ثبت رسانده است که کشورهای زیادی از این نظام تبعیت می کنند ، جای سوال است که چرا امروزه موظئه برخی از مسئولین نظام انقلابی نیست.

وی تصریح کرد: کشور ما هر زمانی که مقاومت کرد دشمنان عقب نشینی کرد ، هر زمانی که برخی مسئولان داخلی به دشمنان اعتماد کردند ، ضربه محکمی از طرف دشمن به ملت ایران وارد شد.

حسن زاده گفت: شهیدان رجایی و باهنر هیچگاه به دشمنان اعتماد نکردند به خاطر اینکه امام و رهبر آنها به دشمن اعتمادی نداشت آنها هم به ندای رهبر خود لبیک می گفتند ، امروزه نیز مقام معظم رهبری هم چندین بار فرمودند که به دشمن اعتماد نکنید ، هرگاه برخی از مسئولان به دشمن اعتماد کردند ضربه ای از دشمن به جمهوری اسلامی ایران وارد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: این روزها جملاتی از طرف برخی مسئولان شنیده می شود که حرف از مذاکره مجدد با آمریکا برای بار دوم می‌زنند ، مذاکره بار اول برای ملت ایران سودی نداشت ، دشمن جمهوری اسلامی ایران یک دشمن خبیثی است که نمی توان اصلاً به او اعتماد کرد و برای بار دوم با او مذاکره کرد ، برخی از مسئولان به جملات سخنان رهبری با نخست وزیر ژاپن خوب گوش کنند ، مقام معظم رهبری به ایشان فرمودند که بنده شایسته تبادل پیام به رئیس‌جمهور آمریکا را صلاح نمی دانم.

وی گفت: هر زمانی که دشمنان بر علیه ملت ایران بدعهدی کردند و یا مقابل این کشور ایستادند ، ملت شریف و فهیم ایران اسلامی در مقابل آنها ایستادگی کرده و پای میدان عمل آمدند.

سردار حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند

ایسنا/قزوین منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

سالار آبنوش سه‌شنبه شب ۱۱ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت هفته شوراها در صحن شورای شهر قزوین حضور یافت و ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر قزوین، اظهار کرد: این نشانه عظمت جمهوری اسلامی است که قدرت را از تک‌نظری و تک‌قطبی زمان طاغوت نجات داد و امروز شوراها و پارلمان‌های مردمی تصمیم‌گیر مردم هستند.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینکه با گرایش، سلایق و اندیشه‌های متفاوت در شوراها برای اقشار مردم تصمیم‌گیری می‌شود از برکات جمهوری اسلامی است که این موهبت باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی اراده خداوند را در مسیر رشد جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت مؤثر دانست و ضمن یادآوری تصمیم‌گیری‌های اثرگذار و مهم شورای شهر قزوین در ادوار گذشته ازجمله ساخت سریال شوق پرواز در حوزه فرهنگی و ساخت نخستین پل‌های مهم شهر قزوین با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در گذشته، نتایج کار گروهی، وحدت در بین مدیران و مسئولان را متذکر شد.

وی در حوزه کار فرهنگی با اشاره به نمونه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سازمان تبلیغات اسلامی که تحت عنوان طرحی به نام «دختران حاج قاسم» برگزار شده است، بیان کرد: امروز مهمترین مسئله، پاسخ به شبهات نسل جوان است و لازم است برای این مهم نیز به تأسی از گذشته همان انسجام و وحدت بین همه دستگاه‌ها و متولیان امر ایجاد شود تا در استان شاهد شکوفایی فرهنگی باشیم.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن علیه مردم کشورمان گفت: افکار عمومی مردم کشور پذیرنده حقیقت است و اگر در بزنگاه‌ها شاهد برخی رفتارهای ناخوشایند هستیم، به این معنی است که تبیین و عملیات فرهنگی مناسبی صورت نگرفته است چراکه اگر این تبیین صورت بگیرد متوجه می‌شویم اشکال نه از مردم بلکه از عدم مسئولیت‌پذیری در جهاد تبیین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند