Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:32:50 GMT

وضعیت صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطلوب است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۴۳۵۰

وضعیت صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطلوب است

به گزارش ایرنا، میثم شهابی روز شنبه در آیین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با گرامیداشت این روز افزود: بازنشتسگی یک فصلی از فصول زندگی استو  پایان اشتغال بازنشستگی است تصریح کرد: صندوق های بازنشستگی کشور و لشکری  وضعیت مطلوبی ندارد.

وی با بیان اینکه یک و سوم از بیمه شدگان تامین اجتماعی استان کرمان مشاغل آزاد هستند افزود: امیدواریم وضعیت صندوق های بازنشستگی درآینده نزدیک مطلوب تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانون همسان سازی حقوق  مستمربگیران تامین اجتماعی در مجلس اجرایی شود

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان کرمان نیز با گرامیداشت این روز افزود: کانون کارگران بازنشسته  بالغ بر ۱۱۸ هزار بازنشتسه و مستمر بگیر و دارای ۱۶ کانون در شهرستان های استان است.

حسین شجاعی گفت: ۳۰ درصد بازنشستگان حقوق های آن ها زیر یک میلیون تومان است که با این وضعیت اقتصادی همخوانی ندارد.

وی بیان داشت: با همکاری بهداشت استان کرمان هر سه شنبه توسط یک تیم پزشکی خدمات به بازنشستگان ارائه می شود.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار نفر از بازنشتسگان بیمه تکمیلی هستند گفت: اگر قانون الزام بیمه تکمیلی اجرایی شده بود کسر مبلغ بیمه تکمیلی و عمر را از حقوق آن ها نداشتیم.

وی از اجرای طرح رضوی خبرداد و افزود: از طریق سازمان تامین اجتماعی سالیانه ۳۰ هزار نفر به مشهد مقدس اعزام می شوند که سهم استان کرمان ۸۰۰ نفر می شود.

شجاعی با اشاره به اینکه در سال گذشته قرار بود همسان سازی حقوق مستمربگیران صورت بگیرد اما انجام نشد گفت: متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدامی برای تناسب سازی حقوق مستمربگیران انجام نشده و قرار شد از مبلغ بدهی دولت به تامین اجتماعی ۵۰ هزار میلیارد تومان پرداخت کند اما عملیاتی نشد.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه از نمایندگان مردم در مجلس انتظار داریم که این مهم را در مجلس پیگیری کنند خاطرنشان کرد: بحث سه جانبه گرایی اجرایی نمی شود و هیات امنایی شده است و پاسخگوی کارگران و بازنشستگان نیستند.

آئین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان امروز (شنبه) با حضور نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان  در سالن اجتماعات تامین اجتماعی استان کرمان  برگزار و از بازنشستگان نمونه تجلیل شد.

۹۸۹۵/ ۵۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بازنشستگی تامین اجتماعی خانواده سازمان تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سازمان تامین اجتماعی اسفند ماه سال گذشته درباره موضوع کسر مبلغ یک میلیون تومان از فیش حقوقی مستمری بگیران این سازمان که موجبات نارضایتی تعداد قابل توجهی از بازنشستگان را به همراه آورده است،در اطلاعیه ای اعلام کرد کسورات انجام شده  با هدف سرمایه‌گذاری و واگذاری سهام یکی از شرکت‌ها، صورت پذیرفته است و مبتنی بر حق انتخاب داوطلبانه این قشر عزیز از هرگونه طرح مرتبط با ایشان است. اما گویا این انتخاب برای برخی هنوز قطعی نشده است . شهروند خبرنگاری در پیامی از برگردانده نشدن وجه کسر شده گلایه کرده اند.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
اینجانب بازنشسته تامین اجتماعی هستم، اسفند ماه ۱۴۰۲ از مستمری بگیران مبلغ یک میلیون تومان برداشت کردند. برای پیگیری به بیمه مراجعه کردم گفتند برای سرمایه گذاری برداشت شده و عودت داده می‌شود.تا کنون برگشتی به حساب صورت نگرفته.در طی این مدت بین بیمه و بانک و تامین اجتماعی در رفت و آمد هستم، هر کدام می‌گوید به ما مربوط نیست به فلان جا مراجعه کنید

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟