Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:15:47 GMT

هدف بعدی من حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۵۹۶۴

هدف بعدی من حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است

مهدی اکبری مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی ووشو در قم اظهار داشت: با تلاشی که ماه‌ها انجام دادم و حمایت‌هایی که از سوی مربیان، هیئت ووشوی استان قم و فدراسیون ووشو از من صورت گرفت توانستم مدال طلای ووشوی جوانان آسیا را در برونئی کسب کنم.

قهرمان آسیایی ووشو استان قم افزود: قهرمانی در این مسابقات به هیچ وجه ساده رخ نداد و رقبای سختی برای کسب طلای آسیا داشتم و خوشحالم که این مدال سبب سربلندی ورزش قم و جامعه ووشوی استان قم شد و به اعتمادی که نسبت به من صورت گرفت به خوبی پاسخ دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسیری که یک قهرمان برای مدال آوری طی می‌کند نمی‌تواند مسیر آسانی باشد. از زمانی که رزمی کار بوده‌ام آموخته‌ام که برای کسب مدال باید سخت تلاش کرد و زحمت کشید و امروز این مدال را مدیون زحمات و فشار تمرینات و حمایت‌هایی می دانم که از من دریغ نشد.

اکبری مقدم گفت: پس از کسب مدال طلای جوانان آسیا انتظارات از من بیشتر می‌شود و به این موضوع واقف هستم. هدف بعدی من این است که بتوانم در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ ژو چین حضور داشته باشم و در آن مسابقات مدال کسب کنم.

پسر طلایی ووشوی قم و قهرمان ارزنده ساندا با اشاره به اینکه اگر حمایتی نباشد قطعاً مدالی در کار نخواهد بود، عنوان کرد: از همه مسئولان و مربی خودم سپاسگزارم اما خواهش می‌کنم قهرمانان را در مسیر پیشرفت خود حمایت کنند و همواره به یاد ورزشکاران باشند.

کد خبر 4706600

منبع: مهر

کلیدواژه: ووشو فدراسیون ووشو مسابقات ووشو هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه ماه محرم اربعین حسینی عید غدیر خم گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی