Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه فرانسوی اکیپ مدعی شده دو تن از سه بازیکنی که بارسلونا برای معاوضه با نیمار مدنظر دارد به این جابجایی چراغ سبز نشان داده‌اند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اکیپ فرانسه، ایوان راکیتیچ و ژان کلر توبیدو به باشگاه بارسلونا برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن چراغ سبز نشان داده‌اند اما هنوز عثمان دمبله، بازیکن اصلی که طرف فرانسوی برای رضایت دادن به بازگشت نیمار به نوکمپ می‌‌خواهد، حاضر نشده به پاریس برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از رد درخواست پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نقدی نیمار، بارسلونا همچنان به دنبال فرمولی برای متقاعد کردن این باشگاه برای رضایت دادن به معاوضه بازیکن است و سه بازیکن هم به قهرمان لوشامپیونه پیشنهاد داده که دو تای آنها راضی شده‌اند به پارک دو پرنس بروند اما مهمترین آنها هنوز پاسخ مثبت نداده است.

این در حالی بوده که توماس توخل سرمربی PSG‌ که در بوروسیا دورتموند هم سرمربی دمبله بود، در چند روز اخیر مستقیماً با این بازیکن فرانسوی صحبت‌هایی داشته تا او را متقاعد کند به شاگردان این مرد آلمانی ملحق شود.

لئوناردو: بعید می‌دانم تا دوشنبه اتفاق خاصی برای انتقال نیمار به بارسلونا رخ دهد/ رابطه‌مان با او چندان خوب نیست

بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا دو روز دیگر به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد که اگر توخل نتواند دمبله را برای رفتن به پاریس متقاعد کند، نیمار سومین فصل حضورش در فرانسه را هم تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پاری سن ژرمن بارسلونا نیمار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا نیمار پاری سن ژرمن بارسلونا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از اهالی فوتبال همچنان منتظر اعلام تصمیم کیلیان امباپه هستند. با اینکه جدایی او از پاری سن ژرمن در پایان فصل قطعی شده اما برخی حتی معتقدند با توجه به موفقیت‌های اخیر پاری سن ژرمن، ممکن است او قراردادش را تمدید کند.

در سمت دیگر اما بسیاری داستان امباپه و پی‌اس‌جی را تمام‌شده می‌دانند و در حال انتظار برای گام بعد ستاره فرانسوی و مشخص شدن تیم آینده او هستند.

با وجود اعلام اکثر رسانه‌های معتبر مبنی بر مقصد بعدی امباپه که رئال مادرید است، جمال موسیالا در مصاحبه جدیدش به این بازیکن توصیه کرد به بایرن مونیخ بپیوندد.

او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «کدام تیم بیشتر مناسب امباپه است؟»، گفت: «او می‌تواند به بایرن بیاید(خنده). اگر بخواهم به او توصیه کنم، باید وقتش را اینجا در مونیخ بگذراند. او هر تیمی را بهبود می‌بخشد. بنابراین بهتر است او را در تیم خود داشته باشید تا اینکه مقابل او بازی کنید.»

در ادامه از موسیالا پرسیده شد: «ترجیح می‌دهی با بایرن لیگ قهرمانان را ببری یا با تیم ملی جام جهانی را؟» او پاسخ داد: «اگر مجبور باشم یکی را انتخاب کنم، فکر می‌کنم جام جهانی تورنمنت بزرگ‌تری است. این بزرگ‌ترین جامی است که هر بازیکنی می‌خواهد به آن برسد. هواداران بایرن هم هوادار آلمان هستند، بنابراین اگر جام جهانی را ببرم، مرا می‌بخشند.»

بهترین بازیکن حال حاضر جهان؟
«امباپه، هری کین هم مانند جود بلینگام فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر می‌گذارد. بازیکنان زیادی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و دیدن این که چقدر فوتبال رقابتی است، خوب است. شما واقعا نمی‌توانید بگویید که یک بازیکن ۱۰۰ درصد در حال حاضر شماره یک است.»

دیگر خبرها

  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر