Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@03:36:06 GMT

برگزاری آزمون‌جامع فرهنگ و هنر در البرز

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۸۹۱۷

برگزاری آزمون‌جامع فرهنگ و هنر در البرز

در آزمون نظری که روز جمعه همزمان با سراسر کشور در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، ۲ هزار و ۲۶۷ نفر و در آزمون عملی که امروز (شنبه) در هنرستان هنرهای زیبای پسران کرج  برگزار شد ۲ هزار و ۲۶۲ نفر شرکت کردند.

از مجموع شرکت‌کنندگان در آزمون نظری ۴۴۷ نفر و در در آزمون عملی زن و بقیه مرد بودند.

شرکت کنندگان دررشته های آواز ایرانی، تصویربرداری، تصویر سازی کامپیوتری، چهره سازی، صفحه آرایی، طراحی بسته بندی، طراحی صفحات وب، طراحی طلا و جواهر، طراحی و توسعه صفحات وب، عکاسی دیجیتال، گرافیک رایانه جدید، گرافیک کامپیوتری، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده، نوازندگی سازایرانی، نوازندگی ساز جهانی، تصویرسازی و جلوه های ویژه رایانه ای، چهره آرایی، دستیاری تهیه لباس‌های نمایشی(دوخت با ترمیم و تزئینات)، آزمون دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و معاونان این اداره کل با حضور در محل برگزاری آزمون‌های نظری و عملی از روند برگزاری این آزمون‌ها بازدید کردند.

دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر شاخه کاردنش سال تحصیلی ٩٨ -٩٧ در بخش نظری ۳۱ خرداد و در بخش عملی اول تا سوم تیر ماه برگزار شده بود.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر دانشگاه آزاد اسلامی رایانه عکاسی فرهنگ و هنر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور

به گزارش خبرآنلاین، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این‌ نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

به گزارش ارس، رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم‌ و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک‌ مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899687

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل
  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر