Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@03:50:13 GMT

میلان به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۹۱۸۰

میلان به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

باشگاه میلان به دنبال جذب هافبک جوان و تازه ورود رئال مادرید است.

به گزارش مشرق، نشریه «گازتا اسپورت» ایتالیا خبر داد که مسئولان باشگاه میلان بعد از آنکه نتوانستند آنخل کوره آ، مهاجم آرژانتینی اتلتیکو مادرید را به خدمت بگیرند دنبال گزینه جدیدی هستند.

بیشتر بخوانید:

میلان به‌دنبال جذب بازیکن جدید یوونتوس

این مسئولان باشگاه ایتالیایی به سراغ براهیم دیاز، هافبک جوان و آینده دار رئال مادرید رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاز امسال از سیتی راهی رئال شد ولی نتوانست در ترکیب ثابت زیدان قرار بگیرد به همین خاطر به دنبال چالشی جدید است.

میلانی ها در جذب کوره آ خوب پیش رفته بودند ولی در نهایت بر سرمبلغ قرارداد به توافق نهایی نرسیدند. مادریدی ها اعلام کردند که 50 میلیون یورو بابت بازیکنانشان می خواهند اما میلان این رقم را نپذیرفت تا مذاکرات متوقف شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: باور 373 بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی آث میلان فوتبال سری A ایتالیا هافبک رئال مادرید لالیگا براهیم دیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲