Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@07:08:15 GMT

واکنش برانکو به احتمال اخراج از الاهلی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۲۴۴

واکنش برانکو به احتمال اخراج از الاهلی

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، با وجود آنکه الاهلی در هفته دوم لیگ عربستان توانست به پیروزی برسد به نظر می‌رسد همچنان سایه اخراج بر سر برانکو است. حذف الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در دیدار برابر العداله در هفته نخست باعث شد تا انتقادهای زیادی از برانکو شود.

الاهلی در هفته دوم هم به سختی توانست برابر الاتفاق به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد النمری روزنامه نگار سرشناس عربستانی با وجود پیروزی الاهلی برابر الاتفاق نوشت که باشگاه الاهلی در 24 ساعت آینده درباره برانکو تصمیم گیری می‌کند و احتمال اخراج او وجود دارد.

البته احمد الصائغ رئیس باشگاه الاهلی پس از این بازی به حمایت از برانکو پرداخت و تاکید کرد که این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.

برانکو بعد از پیروزی اخیر تیمش در پاسخ به خبرنگار الریاضیه درباره احتمال اخراجش از الاهلی گفت: من ترسی از برکناری و اخراج ندارم. می‌خواهم راهی چین شوم و بعد از آن برمی‌گردم.

او درباره پیروزی برابر الاتفاق گفت: پیروزی مهمی به دست آوردیم. خوشحالم که مزد بازی خوب خود را گرفتیم. بازیکنان تلاش و جنگندگی زیادی از خود نشان دادند و این خوشحال کننده است.

الاهلی در دو بازی خود در فصل جدید لیگ عربستان 4 امتیاز کسب کرده این درحالی است که الهلال در هر دو دیدار خود با اقتدار به پیروزی رسیده و این باعث شده تا بسیاری الاهلی را شانس قهرمانی ندانند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

حسین ماهینی بازیکن و کاپیتان سابق پرسپولیس که مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود، خاطره جالبی از پنالتی «مسی - سوارس» ـی رامین رضاییان و مهدی طارمی به سپاهان تعریف کرد.

او در این باره گفت: من در آن بازی کاپیتان بودم، ما در بازی قبلی دربی را باخته بودیم و استادیوم کاملا پر بود و ۱۰۰هزار هوادار آمده بودند. هیچ کس از این کار آن‌ها خبر نداشت. بعد از این اتفاق برانکو با مهدی و رامین به مدت یک هفته صحبت نمی‌کرد. برانکو به آن‌ها گفت اگر یکبار دیگر این کار را تکرار کنند اخراج خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • تداوم ناکامی جود بلینگام برابر بایرن مونیخ: بدون حتی یک پیروزی!