Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:53:04 GMT

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مرز مهران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۵۵۹

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مرز مهران

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی مدیریت درمان در مرز مهران به‌منظور ارائه خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «کریم لاله ماژین» در گفت‌وگو با خبرنگاران بابیان اینکه در اربعین سال جاری بیمارستان صحرایی مدیریت درمان در مرز مهران دایر خواهد شد، اظهار کرد: بیمارستان صحرایی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان جهت ارائه خدمات درمانی به زوار عتبات عالیات در مرز مهران مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر درمان تأمین اجتماعی ایلام، با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی، زائران اربعین حسینی در مرز مهران به‌صورت رایگان ویزیت می‌شوند، تصریح کرد: خدمات این پایگاه شامل ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان و داروخانه است.

 

لاله ماژین، یادآور شد: زائران اربعین حسینی برای دریافت خدمات درمانی در این بیمارستان صحرایی، نیازی به ارائه دفترچه خدمات درمانی خود ندارند و تلاش می‌شود که همانند سال‌های گذشته بهترین خدمات درمانی به زوار اربعین حسینی ارائه شود.

 

وی، خدمت به زوار اربعین حسینی را برای مجموعه همکاران مدیریت تأمین درمان استان را یک افتخار بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به‌پیش بینی‌های انجام‌شده در خصوص افزایش میزان زوار اربعین حسینی در مرز مهران، تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) فراهم‌شده است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه محرم بیرجند شیراز ماه محرم خراسان جنوبي شبستان یزد روز جهانی مسجد اربعین حسینی بیمارستان صحرایی مرز مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها

پس از رایگان شدن پوشش بیمه‌ای پنج دهک ابتدایی جامعه و اقدامات دولت و وزارت بهداشت جهت دسترسی به خدمات درمانی با قیمت ارزان، «درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال» نیز از اواخر سال گذشته نهایتا هم اجرایی شد و بر اساس این مصوبه تمام اقدامات تشخیصی و درمانی و بستری و جراحی در بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی برای سنین زیر هفت سال دارای پوشش بیمه، رایگان انجام می‌شود؛ در این گزارش چگونگی اجرای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان کودکان مفید به تصویر کشیده شده است.

دریافت 71 MB

خبرنگار: زهرا روزبروزی/ تصویربردار و تدوینگر: احمدرضا زنگنه

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها