Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@10:18:20 GMT

گِل مالی خودرو ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۵۸۵۶

گِل مالی خودرو ممنوع!

حسین بشری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: قمه زنی در هیات های مذهبی و نوشتن شعارهای نامتعارف روی خودروها نیز در این ایام ممنوع است.

وی از مسئولان هیات های مذهبی خواست تا از نصب تمثال و شمایل ائمه اطهار(ع) بر در هیات ها نیز جلوگیری  کنند. 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: عزادران حسینی با رعایت مقررات ترافیکی در ایام سوگواری سالار شهیدان از بروز سوانح و ایجاد راه بندان پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشری از ممنوعیت ورود هرگونه وسائل نقلیه به داخل دسته های عزاداری، توزیع مواد غذایی نذری با خودرو در معابر اصلی به خصوص تقاطع ها و میادین خبر داد.

وی تاکید کرد: با توجه به احتمال سرقت اثاثیه منزل در ایام محرم، توصیه می شود عزاداران منزل خود را خالی از سکنه نگذارند و قبل از خروج از منزل از قفل بودن تمامی درها و پنجره ها و منافذ ورودی اطمینان حاصل کنند.

بشری توصیه کرد: در حرکت دسته‌های عزاداری و حین برگزاری مراسم عزاداری، به ویژه در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگوها، رعایت حال بیماران و افراد مسن بشود.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خودرو سرقت عزاداری فرماندهی انتظامی استان مواد غذایی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود

حرکت دسته عزاداری و سوگواری مردمی شاگردان مکتب شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در روز شنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح ابتدای بلوار آیت الله اشرفی اصفهانی مسجد حضرت امام سجاد علیه السلام به سمت میدان صادقیه برگزار می شود.

از تمامی سوگواران و عزاداران به ویژه شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام دعوت می شود تا در این حرکت عظیم و باشکوه عزای آل الله شرکت چشمگیر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • استفاده از «چراغ زنون» و «استیکر تزئینی» روی خودرو مطلقاً ممنوع است
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)