Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم های عزاداری امام حسین (ع) با حضور یکهزار و ۱۰۰ مبلغ و مبلغه دعوت شده از استان های قم و اصفهان در مساجد، تکایا و حسنیه های چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی طاهری» امروز (یکشنبه ۱۰ شهریور) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مراسم های عزاداری امام حسین (ع) با حضور یکهزار و ۱۰۰ مبلغ و مبلغه دعوت شده از استان های قم و اصفهان در مساجد، تکایا و حسنیه های چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: از تعداد یکهزار و ۱۰۰ مبلغ اعزامی به مناطق مختلف استان ۳۰۰ مبلغه خواهر نیز در مراسم های عزاداری ویژه خواهران شرکت می کنند.

 

وی، ترویج فرهنگ عاشورایی، بازگو کردن صحیح واقعه کربلا و پاسخگویی به سوالات شرعی را از اهداف اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان عنوان کرد.

 

حجت الاسلام طاهری یادآور شد: فعالیت های فرهنگی و بازگو کردن احکام و نهضت عاشورا از جمله برنامه های مبلغین اعزامی به مناطق مختلف استان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه هرساله با فرارسیدن ماه های محرم و صفر مبلغین زیادی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند که مورد استقبال مردم شهرها و روستاهای استان قرار می گیرند.

 

وی گفت: با اعزام مبلغین به مناطق مختلف استان مراسم های عزاداری در مساجد، حسینیه ها و هیئت های مذهبی و توجه به برنامه ‌های قرآنی برگزار می شود.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه شیراز شبستان یزد روز جهانی مسجد ماه محرم خطبه های نماز جمعه امام جمعه شیراز پیرغلامان حسینی سازمان تبلیغات اسلامی مناطق روستایی اعزام مبلغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد