Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@14:12:04 GMT

پرچم عزای حسینی در قلب پایتخت افراشته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۶۱۲۵

پرچم عزای حسینی در قلب پایتخت افراشته شد

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش با اشاره به برافراشته شدن پرچم عزای حسینی در قلب پایتخت گفت: میادین و خیابان های اصلی، مساجد و هیات های سطح منطقه سیاه پوش شده است.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، افشین خدامی گفت: چاپ بنرهای عزای حسینی و نصب روی سازه های پرتابل سطح منطقه، اکران پرچم های مشکی بر روی میله پرچم های ۴۵ متری سطح منطقه، سیاه پوش نمودن میادین و معابر با ریسه های پارچه ای مشکی، خاموش کردن ریسه های نوری و سیاه پوش نمودن ساختمان های اداری منطقه و نواحی شش گانه با ریسه های پارچه ای مشکی از جمله اقدامات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش از آغاز آموزش های تفکیک پسماند در مساجد و هیئات سطح منطقه خبر داد و گفت:  آموزش شهروندان در خصوص کاهش مصرف ظروف یکبار مصرف و  تفکیک زباله در مبدا در ایام محرم صورت گرفته و بنرهای اطلاع رسانی در اطراف هیئت ها نصب شده است.


او با اشاره به اینکه بهره برداری از ظروف پلاستیکی تجزیه پذیر نیز از مواردی است که هیئات می توانند مورد توجه قرار دهند، گفت: طی این سال ها به صورت گسترده در این زمینه فرهنگ سازی صورت گرفته تا با استفاده از ظروف تجزیه پذیر حامی محیط زیست باشیم.


خدامی همچنین گفت: نیروهای خدمات شهری و بازیافت قبل و بعد از مراسم به منظور پاکیزه سازی محیط شهری آماده خدمت رسانی هستند

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه شیراز شبستان یزد روز جهانی مسجد خطبه های نماز جمعه امام جمعه شیراز پیرغلامان حسینی بزرگداشت روز جهانی مسجد شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا(س) تا آخر شهریورماه تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید مهدی هدایت درباره آخرین وضعیت باغ‌راه حضرت زهرا(س) اظهارکرد: بخش عمده‌ عملیات اجرایی باغ‌راه حضرت زهرا(س) آخر شهریور ماه تکمیل خواهد شد.در حال حاضر ۱۲ پیمانکار در باغ‌راه حضرت زهرا سلام الله علیها مشغول فعالیت هستند و فقط تکمیل محدوده اجرای پل فلزی گردشگری تقاطع آیت‌الله سعیدی به علت محدودیت‌های ترافیکی و محدودیت فنی نصب پل تا آخر آبان زمان می‌برد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در مورد ویژگی‌های پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) اظهار کرد: باغ‌راه حضـرت زهرا(س)، بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری در تهران به طول  ۹.۵ کیلومتر و عرض ۳۰ تا ۳۵ متر است. این پروژه در دو منطقه ۱۷ و ۱۸ در حال انجام است و به عنوان محور گردشگری در این دو منطقه محسوب می‌شود که در ادامه به رودخانه کن متصل می‌شود. در پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) سرانه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و درمانی و... در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت