Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، با حضور 15 تیم از دستگاههای اجرایی استان مسابقات ویژه بانوان شاغل، در چمن شماره 1 استادیوم آزادی برگزار شد. این مسابقات در 3 رشته طناب زنی و فریزبی بصورت انفرادی و طناب کشی بصورت تیمی، و با حضور تیم های از آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان جهاد کشاورزی، آب منطقه ای الف و ب، میراث فرهنگی، دانشگاه بیرجند، دانشگاه پیام نور، زندانها، کمیته امداد امام خمینی(ره)، امور مالیاتی، ورزش و جوانان و شرکت نفت برگزار شد که در پایان نتایج زیر بدست آمد: در رشته فریزبی: مریم جلالی از شرکت نفت، مهناز مرداد از بهزیستی و زهرا قادری از دانشگاه بیرجند به ترتیب مقام های اول تا سوم در رشته طناب زنی: زهرا محمد زاده و افسون اشرف از آموزش و پرورش و عصمت عبدلی از کمیته امداد امام خمینی(ره) به ترتیب مقام های اول تا سوم در رشته طناب کشی: شرکت آب منطقه ای الف، مقام اول، شرکت آب منطقه ای ب مقام دوم و سازمان بهزیستی مقام سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانمها: فاطمه سخایی نیا، هانیه هامونی، اعظم علی اکبری، لیلا خواجه عبداللهی، سیده حمیده منجگانی، زهرا میری، وحیده فقیهی، فاطمه شهابادی و الهه سیروسی داوری مسابقات و خانمها الهه اسلامی و فرزانه نارمنجی بعنوان سرپرست فنی و اجرایی، این دوره را همراهی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خراسان جنوبی دولت کمیته امداد امام خمینی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۸۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، هیأت موتورسواری تربیت بدنی سپاه عاشورا مسابقه چهار جانبه موتورسواری کراس با حضور سرهنگ پاسدار حیدرپناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا و با حضور چهار تیم از شهرهای تبریز، جلفا، مرند، هشترود و جمعی از تماشاگران برگزار کرد.

این مسابقات در ۳ کلاس ۴۵۰ سی سی، ۲۵۰ سی سی و تیرل انجام شد.

در پایان این مسابقات تیم‌های برتر به ترتیب ذیل معرفی شدند؛

موتورسواران باشگاه مقاومت توانستند مقام اول این مسابقات را بدست آورند.

همچنین تیم مرند و تیم جلفا به ترتیب مقام دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6097577

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • پایان پیکار‌های ووشو جوانان دختر مازندران در بابلسر
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان