Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@21:50:40 GMT

تغییر روش واگذاری شرکت‌های دولتی در بورس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۱۱۷۴

تغییر روش واگذاری شرکت‌های دولتی در بورس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس،  شاپور محمدی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار ، در پاسخ به این پرسش که با توجه به عدم استقبال فعالان بازار سرمایه از عرضه 18 شرکت دولتی در بورس و فرابورس، آیا روش عرضه تغییر می‌کند، گفت: سازمان بورس در هیئت واگذاری حضور دارد، اما حق رأی ندارد.

وی افزود: با توجه به اینکه عرضه باقیمانده سهام دولت در 18 شرکت دولتی فعلاً مشتری نداشته است، به نظر می‌رسد در کنار عرضه بلوکی و عمده سهام دولتی، روش‌های جدید مانند، روش عرضه از طریق صندوق‌های قابل معامله بورسی موسوم به ETF و روش بوک‌بیلدینگ یا ثبت سفارش خرید و همچنین واگذاری از طریق واحدهای صندوق‌های قابل معامله بورسی دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار همچنین در مورد تکلیف واگذاری دو باشگاه سرخابی تا شهریورماه گفت: در این مورد باید وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی تصمیم‌گیری کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس سرمایه دولت سهام سازمان بورس و اوراق بهادار وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان شاپور محمدی شرکت های دولتی سازمان بورس اوراق بهادار تهران واگذاری شرکت های دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تالارهای بورس کالای ایران در روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۴۰۵ هزار و ۱۰۶ تن انواع کالا و محصول هستند. همچون روال هر هفته بیشترین عرضه های امروز مربوط به سیمان است. به این ترتیب یک میلیون و ۲۱۷ هزار و ۴۷۶ تن سیمان در تالار سیمان روی تابلو می رود. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Ix8

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • نقشِ پُررنگ سازمان اوقاف در توجه به دانش‌بنیان‌ها
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید
  • دو کارگزاری جدید مجوز فعالیت گرفتند
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • دو کارگزاری جدید بورس مجوز فعالیت گرفتند
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود