Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:46:57 GMT

وزیر کشور وارد استان گیلان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۷۷۴۴۵

وزیر کشور وارد استان گیلان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش با استقبال استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید وارد استان گیلان شد.

«ارسلان زارع» ششم شهریور ماه امسال در نشست هیأت وزیران به عنوان استاندار جدید گیلان انتخاب شد. وی از پنجم تیر ماه امسال بعد از انتخاب «مصطفی سالاری» استاندار سابق گیلان به عنوان رئیس سازمان تأمین اجتماعی، به عنوان سرپرست استانداری گیلان مشغول بکار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت فرمانداری شهرستان دشتی، فرمانداری شهرستان دیر و دشتستان بوشهر و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی از سوابق کاری ارسلان زارع است.

کد خبر 4708635

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی مراسم تودیع و معارفه استانداری گیلان هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام ماه محرم گرگان شهرکرد یاسوج استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه خرم آباد اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم

احمد وحیدی وزیر کشور طی حکمی محسن تویسرکانی را به‌عنوان شهردار کرمان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است:

«در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ و اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی در این حکم ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی امروز دوازدهم اردیبهشت توسط مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی ۲۵ دی ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

کد خبر 749821

دیگر خبرها

  • شهردار کرمان با حکم وزیر کشور منصوب شد + متن حکم
  • هدیۀ اینترنت ۳۰ گیگابایتی برای معلمان
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • انتصابات جدید در گیلان
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید