Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کارشناس مسایل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی آماده جنگ نیست و از حزب الله و ذخایر موشکی اش می‌ترسد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سید افقهی کارشناس مسائل غرب آسیا در برنامه تیتر امشب شبکه خبر که به تحلیل پاسخ حزب الله به شرارت‌های رژیم صهیونیستی اختصاص داشت با تمجید اقدام قدرتمندانه حزب الله لبنان افزود: حزب الله پیش از حمله، جنگ تبلیغاتی و روانی و فضای هراس آوری را اداره می‌کرد و بعد از حمله امروز نیز باز همان فضای هراس و روانی را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: حزب الله حرف آخرش را نزده است به نحوی که صهیونیست‌ها هنوز نمی‌دانند باید چه کار کنند و در آماده باشند و این هزینه اجتماعی و روانی و اقتصادی زیادی برای اسرائیل دارد.
آقای سیدافقهی گفت: الان مطبوعات رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی و گسل ژله‌ای شده اند و برخی از آن‌ها به نتانیاهو حمله کردند و مخالفان و رقبای انتخاباتی نتانیاهو هم الان از این فرصت ضد او استفاده می‌کنند، زیرا شعار او همواره در انتخابات، ایجاد امنیت برای مردم فلسطین اشغالی بود و الان آن‌ها می‌بینند که خود او و اقداماتش موجب ناامنی آن‌ها شده است.
وی افزود: نتانیاهو بازی را باخته است و اگر در انتخابات پیروز نشود تبعات گسترده‌ای برای او خواهد داشت و باید در دادگاه جوابگوی پرونده‌های فسادش باشد.
سیدافقهی گفت: حزب الله با این اقدام، اسرائیل و نتانیاهو را در سطح جهان تحقیر کرد و رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین شرایطش قرار دارد و هیچ کاری نمی‌تواند بکند.
آقای حسین رویوران دیگر کارشناس غرب آسیا نیز با تمجید از قدرت و تدبیر حزب الله گفت: مردم اسرائیل الان نتانیاهو را مقصر می‌دانند و در آستانه انتخابات این شکست بسیار بزرگی برای اوست.
این کارشناس با اشاره به محاسبات اشتباه نتانیاهو در حمله به دمشق و حزب الله گفت: الان نتانیاهو در محاق رفته است و او نمی‌داند در مقابل نظامی‌ها و مردم فلسطین اشغالی چه پاسخی باید بدهد و این عملا به معنی باخت در رقابت انتخاباتی است.
وی با اشاره به جنگ 33 روز لبنان گفت: بعد از جنگ 33 روز مردم مناطق مرزی به خانه هایشان برنمی گشتند و تا سید حسن نصرالله پایان جنگ را اعلام نکرد خیالشان آسوده نشد و الان هم تا موقعی که سید حسن اعلام نکند که اقدام متقابل تمام شده است اسرائیل و صهیونیست‌ها نگران و مضطرب و هراسان خواهند بود.
آقای رویوران با بیان این که اسرائیل توان جنگ ندارد تصریح کرد: تنها رهبری قدرتمند و باهوشی مثل سید حسن نصرالله قدرت دارد یک چالش را به نقطه قوت تبدیل کند نتانیاهو که خود را منجی اسرائیل و بانی امنیت آن معرفی می‌کرد الان دچار استیصال و سردرگمی شده است و نمی‌داند چه کار کند، چون اگر بخواهد هر اقدامی کند حزب الله اعلام کرده که پاسخش را خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیروزی حزب الله جنگ تبلیغاتی نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۷۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس تصاویر جدیدی با عنوان «فشار نظامی باعث کشته شدن شماری از اسرا و محرومیت دیگران از جشن‌های عید پسح شده است» پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در ابتدای این ویدئو، سخنان یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی پخش شد که گفت «هر قدر فشار نظامی بیشتر شود، شانس ما برای دسترسی به عزیزان شما هم بیشتر می‌شود.»

اسیر صهیونیست گفت: من کیت سیگال، ۶۴ ساله از اهالی کفر عزه هستم.

اسیر دیگر صهیونیست گفت: من عمری میران ۴۷ ساله از اهالی شهرک ناحل عوز هستم.

اسیر صهیونیست گفت: می‌خواهم پیامی به خانواده ام بدهم. می‌خواهم بگویم آنها را خیلی دوست دارم.

اسیر صهیونیست گفت: خانواده عزیزم دلم برای همه شما تنگ شده است. برای پدرم، برادرانم، خواهرم. برای همسرم الیشای. برای دخترانم الما و رونی عزیزم.

اسیر صهیونیست گفت: حال من خوب است. امیدوارم حال شما هم خوب باشد.

اسیر صهیونیست گفت: امسال به سبب این جنگ هولناک نتوانستیم هیچ عیدی را با هم جشن بگیریم.

اسیر صهیونیست گفت: از عید پسح پارسال که با هم جشن گرفتیم، خاطرات بسیار خوبی دارم. امیدوارم بهترین اتفاق غیرمنتظره‌ای که ممکن است، روی دهد.

اسیر صهیونیست گفت: امیدوارم دستکم بتوانیم روز استقلال بعدی را با هم جشن بگیریم. بیش از ۲۰۲ روز است که در اسارت حماس هستم.

اسیر صهیونیست گفت: جان ما به سبب حملات و گلوله باران‌ها در خطر است. این شرایط که مدت زیادی است در آن قرار داریم، خیلی خطرناک و وحشتناک است. این وضع تا کی ادامه دارد؟

اسیر صهیونیست گفت: تحت گلوله باران‌های شدید در شرایط سختی قرار داریم.

اسیر صهیونیست گفت: گاهی اوقات احساس می‌کنم ما را رها کرده اید. از نخست وزیر و همه وزرای دولت می‌خواهم در مذاکرات نرمش نشان دهند تا هر چه زودتر توافقی به دست بیاید. احساس می‌کنیم دارید تعلل می‌کنید. دستیابی به توافق خیلی طول کشیده است.

اسیر صهیونیست گفت: وقت آن شده است که تا زنده ایم و حال ما خوب است، توافقی برای خارج کردن ما از اینجا به دست بیاید.

اسیر صهیونیست گفت: تا همه اسرا به زودی به منازل و نزد خانواده‌های خودشان برگردند. همانطور که شما (مقامات رژیم اشغالگر) نزد خانواده‌های خودتان هستید.

اسیر صهیونیست گفت: از شما می‌خواهم به هر شیوه‌ای که می‌توانید از جمله ادامه تظاهرات، دولت را تحت فشار قرار دهید.

اسیر صهیونیست گفت: بار‌ها شاهد تظاهرات در تل آویو و قدس بودم. امیدوارم به تظاهرات ادامه دهید.

اسیر صهیونیست گفت: تا مذاکراتی برای دستیابی به توافق انجام شود.

اسیر صهیونیست: به امید دیدار در آینده نزدیک.

در پایان ویدئو، نوشته شده است: مقامات نازی شما اهمیتی به سرنوشت فرزندان اسیر شما و احساسات آنها نمی‌دهند. قبل از آن که فرصت از دست برود، آنها را دریابید.

 

دیگر خبرها

  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • لاپید: نتانیاهو باید استعفا دهد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • لاپید خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • دو عضو کابینه نتانیاهو استعفا کنند
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه