Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ روزنامه انگلیسی‌زبان «نشنال» ادعا کرد نفتکش «آدریان دریا» روز یکشنبه حرکت خود را نزدیک به ساحل سوریه کند کرد. اطلاعات ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهد این نفتکش مقصد خود را از اسکندرون ترکیه تغییر داده و حدود 90 کیلومتری غرب شهر های طرطوس و بانیاز سوریه در حرکت است.

نفتکش ایرانی «گریس یک» که حالا «آدریان دریا» نامیده می‌شود، روز یکشنبه حرکت خود را نزدیک به ساحل سوریه کند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این نفتکش برای تخلیه محموله 2.1 میلیون بشکه نفت خام خود آماده می شود.

 

اطلاعات ردیابی کشتی‌ها نشان می‌دهد این نفتکش مقصد خود را از اسکندرون ترکیه تغییر داده و حدود 90 کیلومتری غرب شهر های طرطوس و بانیاز سوریه در حرکت است. بانیاز محل یک پالایشگاه نفتی است.

 

نفتکش آدریان دریا پس از آزادی از جبل طارق در هجدهم اوت بارها مقصد خود را تغییر داده است. این نفتکش در چهارم جولای به اتهام حمل نفت به سوریه در نقض تحریم‌های اتحادیه اروپا توسط انگلیس توقیف شد.

 

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه گفت که نفتکش آدریان دریا به سمت سوریه می‌رود: «ما اطلاعات موثقی داریم  که مقصد این نفتکش طرطوس سوریه است. امیدواریم مسیر خود را تغییر دهد».

 

مشاور بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه گفت دمشق سعی دارد نفتی را که مردمش نیاز دارند به دست آورد ولی مقامات سوری نمی‌دانند مقصد نفتکش ایرانی کجاست.

 

نفتکش آدریان دریا پس از آزادی از جبل طارق مقصد خود را یونان اعلام کرد ولی پس از تهدید ترامپ به مجازات کشورهایی که به این نفتکش کمک کنند، مسیر خود را به سمت مرسین ترکیه تغییر داد.

 

ایران هفته گذشته اعلام کرد محموله این نفتکش که 130 میلیون دلار ارزش دارد به یک خریدار ناشناس فروخته شده است.

 

پس از اینکه آمریکا این نفتکش و ناخدای آن را تحریم کرد، آدریان دریا روز شنبه مقصد خود را به اسکندرون ترکیه تغییر داد ولی وزیر امور خارجه ترکیه گفت که این کشتی عازم لبنان است. مقامات لبنان از این موضوع ابراز ناآگاهی کردند.

 

منبع: تسنیم

برچسب ها: آدریان دریا ، سوریه

منبع: خرداد

کلیدواژه: آدریان دریا سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا

یک دستگاه خودوری حامل سوخت در ایالت کنکتیکت آمریکا دچار حریق شد که بر اثر آن انفجار مهیبی رخ داد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • وزش باد‌های شدید و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۴ اردیبهشت
  • فیلم/انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • نرخ سود بین بانکی تغییر کرد/ جزییات
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • از کاهش زمان صدور بارنامه تا تخلیه و بارگیری به موقع برای افزایش سرعت بازرگانی
  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست