Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:28:19 GMT

۱۰ مهرماه؛ بجنورد میزبان نمایشگاه کتاب می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۳۵۱۷

۱۰ مهرماه؛ بجنورد میزبان نمایشگاه کتاب می شود

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی، از برگزاری نمایشگاه کتاب از دهم الی شانزدهم مهرماه سال جاری در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی؛ ولی الله حیاتی امروز دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهارداشت: توسعه کمی و کیفی کتابخانه های استان در دستور کار استاندار خراسان شمالی قرار گرفته، به گونه ای که در سفر اخیر ریاست جمهوری به استان مصوباتی برای توسعه کتابخانه ها در سراسر استان در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی، افزود: به دنبال اجرای طرح اهدای کتاب از منازل به کتابخانه ها در استان هستیم که برای تحقق این امر باید رسانه ها به ویژه صدا و سیما و دستگاه های اطلاع رسان، ورود جدی داشته باشند و از مردم استان خواستارم کتاب هایی که در منزل مورد استفاده آنان نیست به کتابخانه های استان تحویل دهند.


وی ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته استان خراسان شمالی به رغم کمبود نیروی انسانی به توفیقات خوبی در حوزه کتابخانه ها دست یافته است که رتبه اول کشوری سرانه فضای کتابخانه ای و روستاهای دوستدار کتاب از جمله این توفیقات می باشد.

 

حیاتی با قدردانی از اداره کل امور شهری استانداری برای پیگیری پرداخت مطالبات شهرداری ها به کتابخانه ها، افزود: تمهیدات لازم برای توسعه کمی و کیفی حوزه کتاب و کتابخوانی در استان اندیشیده شده است.


وی بیان کرد: با هدف افزایش سرانه مطالعه در استان پیشنهاد می شود ایستگاه مطالعه در مکان های عمومی ایجاد و همچنین از واقفین و خیرین حوزه کتاب در استان تجلیل شود.


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود کتاب را کلید دانایی انسان ها توصیف کرد و افزود: هر چه میزان سرانه مطالعه کتاب در یک جامعه افزایش یابد راه توسعه یافتگی کشورها هموارتر می شود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم محرم عزاداری محرم مسجد بیرجند کانون های مساجد خراسان جنوبي شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه غرفه ناشران انجمن کتابخانه ها نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مشتری در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ۱۴ پروژه راهداری به طول ۷۵ کیلومتر و با ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار در محورهای مواصلاتی و شریانی خراسان شمالی در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: عملیات آسفالت حفاظتی در محور بجنورد به جنگل گلستان به طول ۱۰ کیلومتر، به‌سازی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت ماستیک سنگدانه‌ای محور بجنورد-آشخانه به طول ۴ کیلومتر و اجرای عملیات لایه توپکا در محور گرمه به سنگ سوراخ به طول ۵ کیلومتر از جمله پروژه‌های دیگری است که با هدف بهبود وضعیت تردد اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان بهسازی و روکش آسفالت شد.

مشتری به اصلاح و اجرای شبکه روشنایی تونل باباامان در محور شیروان- بجنورد به طول ۳۲۴ متر اشاره کرد و گفت: اجرای فاز ۲ شبکه روشنایی گردنه امین الله به طول ۵ کیلومتر و اجرای شبکه روشنایی تقاطع بدرانلو به صورت نقطه‌ای از پروژه‌های دیگری است که در راستای بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: به پایان رساندن پروژه تکمیل پل ۷ دهانه در محور گرمه- چمن بید با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار و تأمین و نگهداری ۱۰۵ دستگاه ابنیه فنی حد فاصل محور جنگل گلستان تا شهرستان فاروج با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های دیگر این اداره کل در سال جاری است.

کد خبر 6097295

دیگر خبرها

  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد