Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:13:22 GMT

نمایشگاه کتاب خراسان شمالی ۱۰ مهر برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۴۸۹۵

نمایشگاه کتاب خراسان شمالی ۱۰ مهر برپا می‌شود

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی روز دوشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی این استان با بیان این مطلب اظهار داشت: : ایجاد غرفه هنرمندان و معرفی ناشران در حاشیه این نمایشگاه می‌تواند بر غنای این رویداد فرهنگی بیفزاید.

ولی الله حیاتی افزود: توسعه کمی و کیفی کتابخانه های استان در دستور کار مدیریت ارشد استان است و در سفر اخیر ریاست جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان نیز مصوباتی برای توسعه کتابخانه ها در استان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح اهدای کتاب منازل به کتابخانه های استان گفت: برای تحقق این امر باید رسانه ها به ویژه صدا و سیما و دستگاه های اطلاع رسان، ورود جدی داشته و مردم را برای اهدای بخشی از کتاب های خود به کتابخانه ها ترغیب کنند تا دیگر علاقه مندان کتاب هم بتوانند از آن بهره مند شوند.

حیاتی گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، استان خراسان شمالی، علیرغم کمبود نیروی انسانی به توفیقات مطلوبی در حوزه کتابخانه ای دست یافته که کسب رتبه نخست کشوری از نظر سرانه فضای کتابخانه و شمار روستاهای دوستدار کتاب از آن جمله است.

معاون استاندار خراسان شمالی از اداره کل امور شهری استانداری برای پیگیری تحقق پرداخت بدهی شهرداری ها به کتابخانه ها قدردانی کرد و افزود: تمهیدات لازم برای توسعه کمی و کیفی حوزه کتاب و کتابخوانی در استان اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: با هدف افزایش سرانه مطالعه در استان پیشنهاد می شود ایستگاه های مطالعه در مکان های عمومی ایجاد شده و از واقفان و خیرین حوزه کتاب نیز تجلیل شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی اکنون ۶۲ باب کتابخانه عمومی فعال شهری و روستایی و ۳۰ باب کتابخانه در دست ساخت دارد که ۴۰ هزار نفر عضو این مراکز از افزون بر ۸۰۰ هزار جلد کتاب آن استفاده می کنند.

۵۱۳۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر خراسان شمالی شهری و روستایی کتابخانه های عمومی معاون سیاسی نیروی انسانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «سیطره» نوشته کیانوش گلزار راغب شامل خاطرات نادر کیانی در اردوگاه کومله، به‌تازگی توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده و در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

این کتاب خاطرات هفت سال نفوذ نادر کیانی از نیروهای انقلابی ایران به اردوگاه حزب دموکرات کردستان و سازمان کومله در اقلیم کردستان عراق است که تا سطوح عالی سازمانی و مسوول پذیرش این سازمان رشد می‌کند.او با دسترسی به اطلاعات ویژه درون گروهی، گرفتار زندان اقلیم کردستان شده و در نهایت با تحمل رنج و مرارت فراوان به کشور باز می‌گردد و ثمره سال‌ها تلاش و مجاهدت خود را در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران قرار می‌دهد.

آیین رونمایی این کتاب با حضور حجت‌الاسلام اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده پیشکسوت حوزه دفاع مقدس، خانواده قربانیان ترور گروهک‌ها و تعداد کثیری از چهره‌های فرهنگی، عصر چهارشنبه ۲۹ شهریور در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

چاپ سوم کتاب «سیطره» با ۲۸۳ صفحه، شمارگان هزار و ۲۵۰ نسخه عرضه شده است.

کد خبر 6093222 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • رفع کمبودهای حوزه آب برای توسعه صنعت و کشاورزی خراسان شمالی
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است