Web Analytics Made Easy - Statcounter

هجدهمین دوره جشنواره فیلم ویلامیر در حالی برگزار شد که تنها فیلم کوتاه ایرانی حاضر در این جشنواره فیلم کوتاه «ذبح» ساخته مشترک سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سی ام آگوست برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند و فیلم کوتاه «ذبح» توانست جایزه اصلی بهترین فیلم کوتاه جشنواره را همراه با یک هزار یورو نقدی از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فیلم کوتاه «ذبح» همچنین توانست چندی پیش جایزه ویژه هیئت داوران همراه با ۲ هزار یورو جایزه نقدی را از هشتمین جشنواره فیلم‌های روستایی اسپانیا دریافت کند.

 

فیلم کوتاه «ذبح» داستان خانواده‌ای است که برای گذراندن یک زمستان سخت باید تنها دارایی خود یعنی گاوشان را بفروشند، اما پسر خانواده از این تصمیم خوشحال نیست و گاو را فراری می‌دهد.

 

«ذبح» اولین ساخته مشترک سامان حسین‌پور و آکو زندکریمی در مقام نویسنده و کارگردان و از تولیدات مشترک حوزه هنری کردستان و انجمن سینمای جوانان سنندج است.

 

لازم به ذکر است «ذبح» هفته آتی در جشنواره فیلم دهوک به نمایش گذاشته خواهد شد.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم عزاداری محرم مسجد محرم کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد شیراز بیرجند اردبیل روزنامه ذبح حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل: بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین‌المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌آموزان این مدرسه همراه بود.

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر