Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@15:54:16 GMT

نرم‌افزاری که شما را وادار به لاغری می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۶۷۹۸

نرم‌افزاری که شما را وادار به لاغری می‌کند

برنامه‌ای به نام «آن تراک» برای اولین بار برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده که با پیش بینی امکان عدم رعایت رژیم غذایی برنامه‌ریزی شده، به افراد در این زمینه هشدار می‌دهد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، برای اولین بار برنامه‌ای به نام «آن تراک» برای گوشی‌های هوشمند عرضه شده که با پیش بینی امکان عدم رعایت رژیم غذایی برنامه ریزی شده، به افراد در این زمینه هشدار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این برنامه به افرادی که نمی‌توانند وسوسه غذا خوردن را بعد از برنامه ریزی برای لاغر شدن کنار بگذارند امکان می‌دهد تا به رژیم غذایی خود وفادار بمانند.

برنامه یاد شده بعد از دریافت داده‌های رژیم غذایی و مقایسه آن با اطلاعات دریافتی غذا‌های مصرف شده افراد، می‌تواند به افراد در مورد انحراف از رژیم غذایی طراحی شده و اهداف آن هشدار دهد.

معمولاً افراد زیادی برای کاهش وزن به استفاده از رژیم‌های غذایی روی می‌آورند. اما تعداد افرادی که از این رژیم‌ها تبعیت می‌کنند زیاد نیست. علت این مساله فراموشی یا عدم اراده کافی است. برنامه OnTrack از روش‌های آماری و هوش مصنوعی به منظور درک بهتر الگو‌های تغذیه‌ای افراد بهره می‌گیرد و از همین رو دقت و کیفیت توصیه‌ها و هشدار‌های آن به مرور زمان افزایش می‌یابد.

وقتی این برنامه به این نتیجه برسد که احتمال افزایش مجدد وزن افراد وجود دارد، پیامی حاوی توصیه‌های مختلف به آن‌ها ارسال می‌کند تا از خطرات پیش رو و روش‌های مقابله با آن‌ها مطلع شوند. به عنوان مثال این برنامه با استفاده از هوش مصنوعی خود می‌تواند به این نتیجه برسد که علت چاق شدن دوباره یک فرد پرخوری در انتهای شب است و خواستار تغییر این رفتار شود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم غذایی گوشی هوشمند رژیم لاغری کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۶۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • ۵ ماده غذایی که می توانند اثری مشابه داروهای لاغری داشته باشند
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید
  • روایتی از حذف قند و عوارضش، جزو پربازدیدترین‌های توییتر شد/ عکس
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • لاغری در یک هفته ؛ نکات مهم برای کاهش وزن در یک هفته
  • هفت نکته برای کاهش وزن اگر فکر می‌کنید «ژن چربی» را دارید