Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@08:35:22 GMT

سکوت فتحی در روز پرسروصدای سعید آذری

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۸۹۱۵۶

سکوت فتحی در روز پرسروصدای سعید آذری

سعید آذری مدیرعامل سابق ذوب آهن باوجود انتشار پست اینستاگرامی پیشنهاد مدیریت عاملی در استقلال از سوی وزارت ورزش را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه سعید آذری در لباس تیم پیشکسوتان ذوب آهن در بازی دوستانه با سپاهان عرض اندام می کرد، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال برای حضور در یک مجلس ختم راهی منطقه چیذر تهران شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اما برخلاف آذری که امروز پاسخ خبرنگاران زیادی را داده بود، در جواب خبرنگار ما برای مصاحبه با لبخند ترجیح داد درباره اتفاقات و شایعات سکوت کند، اما برخی منابع نزدیک به او از تماس مدیران وزارت ورزش به وی و تکذیب مذاکره با آذری برای مدیرعاملی استقلال خبر دادند.


در عین جال خود آذری که ساعت 14 در مصاحبه با ایرنا به نوعی صحبتهای قبلی خود را تکذیب کرده و گفته بود با وی برای مدیریت استقلال صحبتی نشده،او ساعتی پیش نیز باز همین جمله را به زبان آورد. آذری به تسنیم گفت:با استقلال مذاکره نکرده‌ام و صحبت‌های مطرح شده در این مورد را تکذیب می‌کنم. از حدود 24 پیش با محمدرضا داورزنی دوست هستیم و از زمان مدیریت ایشان در باشگاه صنام با هم ارتباط داشته‌ایم. ملاقات من با ایشان صرفا یک مشورت کاری بوده است، چون در زمینه مدیریت ایشان هم تجربه کاری و هم مطالعه‌شان از من بیشتر است و بحث مذاکره درباره استقلال و یا دادن برنامه نبوده و نمی‌دانم این مسائل از کجا به وجود آمده است. با استقلال مذاکره‌ای نداشته‌ام و امیدوارم که آن مجموعه هم به ثبات خوبی برسد، چون هواداران عاشقی دارد اما واقعیت این است که با استقلال هیچ صحبت رسمی نداشته‌ام.


البته آذری در پست اینستاگرامی دیشب تلویجا از استقلال و گام برداشتن به سمت مدیریت این باشگاه حرف زده بود که شاید تماس هایی از بالا او را وادار به تکذیب این اشتیاق کرده است.اگرچه آذری بازهم پالس هایی به هواداران استقلال می فرستد:من یک فرد حرفه‌ای هستم و رزومه کاری من هم مشخص است. اینکه بخواهم در باشگاه دیگری به فعالیت بپردازم اتفاق دور از ذهنی نیست، اما فعلا در کنار خانواده‌ام در حال استراحت هستم و امیدوارم بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم تا حدود 11 سال زحمتی که کشیده‌ام و 35 سال ورزش قهرمانی که داشته‌ام، ادامه خوبی داشته باشد و اگر قرار شد در خارج از اصفهان به فعالیت بپردازم، این‌بار در قالب مدیر به عنوان نماینده اصفهان و مردمی که همیشه به من لطف داشته‌اند، به فعالیت بپردازم و این امر دور از ذهن نیست.


در نهایت اما فعلا (و تا این لحظه) فتجی مدیرعامل استقلال است. اور امروز در میان سئوال حاضران مجلسی که در آن حضور داشت مثل همیشه با لبخند و آرامش ساعتی را گذراند و به باشگاه برگشت. برای او فعلا ماموریت اصلی مسئله مجوز جرفه ای لیگ قهرمانان آسیاست و البته تلاطم های میان باشگاه و استراماچونی نیز با دحالت و تمهیداتی از سوی افراد مختلف شاغل در استقلال کنترل شده است.

امیرحسین فتحی (سرپرست) سعید آذری (مدیرعامل) استقلال تهران ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین فتحی سرپرست سعید آذری مدیرعامل استقلال تهران ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۸۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقا چیست؟
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟