Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دوره از مسابقات ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه ۲۱ شهریورماه جاری به میزبانی هیات شطرنج استان همدان و در شهر همدان آغاز می شود.

میخایلو آنتون (Mikhailov Anton) شطرنجباز مطرح روسیه برای حضور در جدول اِی این رقابت ها که مختص بازیکنان دارای درجه استادی و درجه بین المللی ۲ هزار و بالاتر است، ثبت کرد.

البته در این جدول علی قاضی السعیدی (Ali Ghazi Al-Saadi) شطرنجباز صاحب نام کشور عراق نیز نام نویسی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدول های بی و سی نیز شطرنجبازان ایرانی ثبت نام کرده اند اما در مجموع ۳۱ شطرنج باز داخلی و خارجی تا به امروز در سایت مسابقات نام نویسی داشته اند.

آخرین مهلت ثبت نام نیز ساعت ۲۴ روز چهارشنبه بیستم شهریور امسال تعیین شده است و استادان بزرگ و بین المللی و دارندگان درجه بین المللی ۲ هزار و ۴۰۰ و بالاتر از پرداخت ورودیه معاف هستند.

مسابقات از روز پنجشنبه بیست و یکم شهریور در محل سالن ورزشی شش هزار نفری انقلاب شهرستان همدان آغاز خواهد شد.

سال گذشته آرش طاهباز استاد بزرگ شطرنج از گیلان با کسب تساوی برابر احمد عسگری زاده از تهران با هفت امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان همدان انقلاب جدول عراق عنوان قهرمانی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینای همدان در حمایت از دانشجویان جهان و مردم مظلوم غزه ظهر امروز یکشنبه در محل مقبره شهدای گمنام دانشگاه بوعلی برگزار شد.

کد خبر 6091256

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی