Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:23:11 GMT

۱۲۰۰ دانش آموز در سقز تحت پوشش کمیته امداد هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۳۵۳۱

۱۲۰۰ دانش آموز در سقز تحت پوشش کمیته امداد هستند

فاروق محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این تعداد دانش آموز نیازمند، ۳۵۰ دانشجو نیز شناسایی و تحت پوشش خدمات حمایتی و کمک هزینه تحصیلی این نهاد هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه شناسایی نیازمندان بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است، افزود: شهروندان به هیچ عنوان به متکدیان کمک نکنند و کمک و خیرات خود را در صندوق‌های صدقه به کمیته امداد تحویل دهند تا افراد محروم  و نیازمند واقعی بیشتری از این کمک‌ها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی اضافه کرد: با توجە به توافق با آموزش و پرورش شهرهای سقز و صاحب،  جدا از کمک‌های مصوب برای دانش آموزان شهری یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و روستایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار ریال از محل جمع آوری کمک های خیرین در مناسبت هایی همچون جشن عاطفەها، نیکوکاری و سایر مناسبت ها مساعدت می‌شود.

وی بە ۴۰۰ میلیون ریال کمک های نقدی و کالایی از طرف خیرین سقزی در جهت کمک به افراد تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و گفت: از این کمک ها برای تامین هزینە تحصیلی،  تهیە لوازم التحریر و کمک هزینە اسکان دانش آموزانی کە در خوابگاها ساکن هستند، استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سقز با بیان اینکه جشن عاطفەهای امسال از ۷ شهریور آغاز شدە و تا ۱۰ مهر ماه نیز ادامە خواهد داشت، یادآور شد: شعار امسال با رنگ مهر رویایی بسازیم،  در  هر مدرسە سطح شهرهای سقز و صاحب و روستاهای تابعه یک پایگاه برای برپایی و جمع آوری کمک های مردمی پیش بینی شده است.

معاون سیاسی فرماندار سقز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات کمیته امداد امام (ره) در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی مددجویان قابل تقدیر است.

اسماعیل رستم پور خواستار همکاری ادارات و مشارکت مردم در مراسم جشن عاطفه ها شد تا کمک های قابل توجه برای نیازمندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد جمع آوری شود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

۷۳۴۵/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره مدد جویان آموزش و پرورش سقز دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، دختران دانش‌آموز در این نمایشگاه، توانمندی‌های علمی فرهنگی خود را به نمایش گذاشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی