Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@23:07:09 GMT

برگزاری مسابقه کتابخوانی از ولایت تا دولت در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۴۱۰۳

برگزاری مسابقه کتابخوانی از ولایت تا دولت در مازندران

رئیس کتابخانه‌های عمومی میاندورود از برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی با عنوان « از ولایت تا دولت » در استان مازندران و شهرستان میاندورود خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: در اجرای صورتجلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندورود و با همکاری مدیرت بانک ملی ایران شعبه شهر سورک در راستای اشاعه و ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به‌مناست دهه ولایت (عید غدیر خم) و هفته دولت با معرفی یک عنوان کتاب "قاب جادو – آسیب‌های اینترنت و تلویزیون در غرب" در رده سنی جوان و بزرگسال مرتبط با حوزه آسیب‌های اجتماعی و خانواده مسابقه کتاب‌خوانی در استان مازندران در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: این مسابقه کتاب‌خوانی از طریق فضاهای مجازی و سایت‌ها و وبلاگ‌ها و مکتوب با معرفی کتاب "قاب جادو، آسیب‌های اینترنت و تلویزیون در غرب" برای گروه جوان و بزرگسال از 18 سال به بالا با جوائز 5 فقره وام 20 بیست میلیون ریالی با کارمزد 4% بازپرداخت 36 ماهه برای شهروندان شهرستان میاندورود و 20 کارت یک میلیون ریالی برای شهروندان استان مازندران در حال اجرا است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی میاندورود خاطرنشان کرد: هدایای فوق از طرف مدیریت بانک ملی ایران شعبه سورک به برندگان مسابقه طی برنامه‌ای در یکی از نمازهای جمعه آتی شهرستان در مصلای شهر سورک با حضور مسئولین شهرستانی و استانی اهداء می‌شود. 

طالبی از عموم علاقمندن جهت شرکت در این میسابقه دعوت کرد و گفت: آن‌دسته از عزیزانی که تمایل به شرکت در مسابقه دارند می‌توانند به دو طریق مراجعه حضوری به کتابخانه‌های سطح شهرستان (حضرت امیرالمومنین (ع) شهر سورک و حضرت زینب (س) روستای اسرم ) و گرفتن کتاب و پاسخنامه مکتوب و تحویل آن اقدام کنند.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان میاندورود گفت: علاقه‌مندان در این مسابقه شرکت کنند که ضمن استفاده کردن معنوی و علمی جهت افزایش دانش و آگاهی و بهره‌مندی آن در زندگی روزمره از هدایای مادی آن استفاده کنند.

طالبی تصریح کرد: مهلت شرکت در مسابقه تا 20 شهریور سال جاری است و ارسال پاسخنامه بعد از این تاریخ اثری در مسابقه نخواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • برگزاری مسابقه«سنتز سبز نانوذرات نقره به کمک عصاره لیمو»
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز