Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 12 شهریورماه در مراسمی که به‌مناسبت ایام محرم در حسینیه ثارالله برگزار شد با بیان اینکه تمام حرکت‌ها و خیزش‌های اعتقادی و جهادی برگرفته از واقعه عاشورا است، اظهار کرد: فرهنگ ایستادن در برابر دشمن، خود را ندیدن و خدا را دیدن، شهامت، شهادت و ایثارگری همه برگرفته از فرهنگ عاشورا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تأسی و الگو گرفتن از فرهنگ ناب عاشورایی در طول 40 سال توانستیم در برابر تهدیدات و هجمه‌های دشمنان محکم و مقاوم بیاستیم.
سردار ریحانی با اشاره به اتحاد و یکپارچگی پاسداران در روزهای بحرانی و حوادثی که دشمنان رقم زدند همچنین حل مشکلات کشور گفت: پاسداران یکپارچه و جدا از مأموریت‌های ذاتی در برابر تمام تهدیدات ایستاده‌اند.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: براساس تفکرات اعتقادی و جهادی در بسیاری از مأموریت‌ها سپاه جایگاه خوبی داشته است.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب سپاه حرکت‌های خوب فکری و اعتقادی در قالب کلاس‌های تربیت خانوادگی است که یکی از حرکت‌های ارزشی بوده و بسیار بر تفکر خانواده مؤثر است.
سردار ریحانی افزود: خانواده نقشی مؤثر در حرکت‌های پاسداری و جهادی دارد که این را نباید فرامو کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه سیاست و اقتصاد سردار ریحانی واقعه عاشورا هجمه های دشمن ایستادگی سپاه نبی اکرم ص استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همگام با سایر جامعه دانشگاهی سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمع کردند.

در این تجمع که ظهر دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برپا شد، دانشگاهیان با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از خیزش اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام، و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم و اجتماع حمایتی، یکی از اساتید رشته علوم تربیتی این دانشگاه به بیان ابعاد مختلف این جریانات در جهان پرداخت‌.

در ادامه دو تن از دانشجویان با قرائت اشعار حماسی ضمن حمایت از همه دانشجویان آزادی خواه جهان، با سر دادن شعارهایی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و اقدامات همراه با خشونت پلیس آمریکا در برابر این دانشجویان را محکوم نمودند.

در پایان این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به دو زبان انگلیسی و فارسی در حمایت از این خیزش دانشگاهیان آزادی خواه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و پلیس آمریکا در مواجهه با دانشجویان این کشور، قرائت شد.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228932 برچسب‌ها فلسطین آمریکا دانشگاه آزاد اسلامی رژیم صهیونیستی استانی ایسکانیوز غزه کرمانشاه اروپا

دیگر خبرها

  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید