Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارفرمایان کارگاه های مشمول فقط باید تاییدیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استانداری را داشته باشند و دیگر اینکه در ۱۸ ماه گذشته حداقل چهار ماه حق بیمه خود را به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز کرده باشند تا مشمول این مصوبه دولت شوند.

وی در ادامه بیان داشت: کارفرمایان استان ۱۵۸ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی استان بدهکار هستند که بخشی از آن با این مصوبه دولت بخشیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۷۶۴ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفر استان کرمانشاه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: کارفرمایان از ۱۳ تیر تا ۱۳ شهریور ۹۸ فرصت ثبت نام برای استفاده از بخشودگی دیرکرد جریمه حق بیمه خود را دارند که فرصت بسیار خوبی برای رونق تولید به ویژه برای استان کرمانشاه است

قاسمی در ادامه گفت: روند بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه تامین اجتماعی از سال ۹۳ به بعد فقط  شامل کارفرمایان خوش حساب سازمان می شود، کارفرمایانی که حداقل در ۱۸ ماه قبل از دیرکرد، ۱۶ ماه حق بیمه خود را پرداخت کرده باشند که پس از بررسی علت دیرکرد از بخشودگی جریمه دیر کرد برخورددار می شوند.

وی اظهار داشت: در سال جاری در راستای حمایت از رونق تولید و محافظت از اشتغال؛ همه کارفرمایان خوش حساب و بدحساب شامل بخشودگی جرایم دیرکر حق بیمه می شوند و فقط تا فردا مهلت دارند، ثبت نام کنند.
براساس آمار سازمان تامین اجتماعی، بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرما در فعالیت‌های مختلف کشور فعال هستند و این کارفرمایان ۱۲ هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکارند که بخشی از جرایم این کارفرمایان در این طرح بخشوده می شود.

از ۲ میلیون نفر جمعیت استان کرمانشاه ۷۶۴ هزار نفر زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی است.

۳۲۰۹/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کارفرما کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیر کلالی اظهار کرد: در راستای تکالیف مأموریتی و ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندان صنایع دستی مشهد مقدس، با پیگیری صورت پذیرفته و تنظیم لیست متقاضیان جدید بیمه تأمین اجتماعی در حوزه صنایع دستی، تعداد ۱۰۹ نفر متقاضی جدید از هنرمندان فعال صنایع دستی مشهد مقدس به افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی اضافه شده و در مجموع بیش از ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی در مشهد از بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مشهد ادامه داد: نظر به ابلاغ دستورالعمل وزارتخانه در سال ۱۴۰۲ و با عنایت به دستور ریاست جمهوری و موافقت سازمان برنامه و بودجه در خصوص بیمه کردن افراد جدید از شاغلان صنایع دستی شناسه دار و در اجرای قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی مصوب ۹۶/۱۱/۱۸، تعداد ۲۸۶ نفر متقاضی جدید در استان خراسان رضوی مورد تأیید وزارتخانه و سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۰۹ نفر از هنرمندان مشهد مقدس هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری و اطلاع رسانی خوبی که در مشهد مقدس انجام شد، شاهد افزایش تعداد هنرمندان بیمه شده در سطح شهرستان بودیم.

امیرکلالی یادآور شد: متقاضیان معرفی شده پس از تکمیل مدارک از جمله ارائه کارت مهارت فنی و حرفه‌ای، معتبر بودن پروانه فعالیت و سایر شرایط ابلاغ شده قانونی می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در قالب بیمه قالیبافان و شاغلان صنایع دستی قرار گیرند.

کد خبر 6098187

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند