Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:50:17 GMT

درآمد ۲ و نیم میلیارد دلاری سینمای چین در تابستان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۹۷۴۲۰

درآمد ۲ و نیم میلیارد دلاری سینمای چین در تابستان

گیشه چین در تابستان امسال با رشد یک درصدی به رقم ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار رسید. ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، درآمد سینمای چین در تابستان امسال به رقم 17 میلیارد و 600 میلیون یوان رسید. سال گذشته فروش گیشه چین 17 میلیارد و 400 میلیون یوان و سال 2017، 16 میلیارد و 300 میلیون یوان بود که سیر صعودی درآمد گیشه چین را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیشه چین در تابستان امسال با رشد یک درصدی به رقم 2 میلیارد و 450 میلیون دلار رسید.

میزان تعداد بلیت‌های فروخته شده در تابستان امسال در چین به رقم 499 میلیون رسید و این رقم در سال 2018، 496 میلیون و در سال 2017، 474 میلیون عدد بود. میانگین قیمت هر بلیت 35 یوان بوده است. در حال حاضر هر دلار آمریکا معادل 7.18 یوان چین است که این رقم در سال گذشته 6.41 یوان برای هر دلار بوده است.

بهترین فروش تابستان امسال به ترتیب به فیلم انیمیشن بلند چینی «نی‌ژا»، درام حادثه‌ای چینی «شجاع‌ترین» و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» محصول کمپانی سونی تعلق داشت.

فیلم «نی‌ژا» همچنین پرفروش‌ترین فیلم سال چین شد و رکورد دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای این کشور را بنام خود ثبت کرد.

فصل تابستان از جنبه اکران فیلم و بازار سینما در کشور چین از جنبه سنتی همیشه به عنوان فصل کسادی و خمودگی محسوب می‌شود و زمان جولان فیلم‌های خانگی این کشور است جراکه زمانیکه کمپانی‌های شاخص فیلمسازی خارجی اکران کمتری دارند همین باعث شده تا فصل تابستان را فصل رکود در گیشه چین بنامند اما امسال تولیدات چین اجازه نداد مارکت سینما کساد بماند.

تابستان امسال 26 فیلم خارجی در چین اکران شد که حدود نیمی از آن‌ها را فیلم‌های انیمیشن تشکیل می‌داد و این تعداد 33 درصد کل فیلم‌های گیشه تابستان چین را شامل می‌شد. در سال 2018  این آمار 24 درصد بود که رشد 9 درصدی در سال جاری را شاهد هستیم.

منبع : فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

R1437/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۹۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، به عنوان مهره اصلی در برنامه های باشگاه و مربی جدید برای فصل آینده قرار دارد. 

در آنفیلد می گویند صلاح به قراردادش که در سال 2025 به پایان می رسد، پایبند خواهد ماند. بعد از اتفاقات اخیر و درگیری لفظی صلاح و یورگن کلوپ در بازی برابر وستهم، ستاره مصری در کانون خبرهاست.

علاقه عربستان سعودی به صلاح همچنان وجود دارد، اما نه به شدت تابستان گذشته. در عربستان آنها می دانند که به احتمال زیاد صلاح برای یک سال دیگر در انگلیس  به فوتبال ادامه خواهد داد و مدتی است که به فکر جذب او با انتقال آزاد در تابستان 2025 هستند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • قیمت پایین تلویزیون ۴K هواوی خبرساز شد/ عکس
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان