Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@22:20:05 GMT

رئیس قوه قضاییه به استان زنجان سفر می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۰۳۱۴

رئیس قوه قضاییه به استان زنجان سفر می‌کند

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت، رئیس قوه قضاییه در رأس یک هیئت عالی قضایی روز پنجشنبه به استان زنجان سفر می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از  اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، محمدرضا شهریاری اظهارکرد: آیت الله رئیسی در ادامه سلسله سفرهای استانی خود روز پنج شنبه چهاردهم شهریور ماه به همراه جمعی از مسئولان عالی قضایی جهت بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان زنجان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان به زنجان سفر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه گفت: تیم های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش های کارشناسی در استان حضور یافته اند و معاونان قوه قضاییه نیز با عزیمت به شهرستانهای استان ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی شهرستانها، گزارش آن را به رئیس قوه قضاییه تقدیم می کنند.
 

شهریاری دیدار با برگزیدگان استان را از دیگر برنامه های این سفر عنوان کرد و افزود: حضور در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای اداری استان نیز در دستور کار قرار دارد و در پایان این سفر، رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای قضایی استان زنجان شرکت کرده و مسائل قضایی استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدابراهيم رئيسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس