Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این آیین گفت: در مرحله اول فعالیت کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان شایستگی های عمومی مدیریتی از قبیل تیم و شبکه سازی، تعهد و تعلق سازمانی، مسئولیت پذیری، تفکر تحلیلی و حل مساله، هدفگرایی و هدایت عملکرد، اعتماد به نفس و مردم داری و تکریم ارباب رجوع مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور رضوانی جلال افزود: در این مرحله تعداد ۶۶ نفر از کارکنان جوان پیشنهادی برای انتصاب به پست های مدیریتی سطح پایه در سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های تابعه شامل اداره کل دامپزشکی، اداره کل منابع طبیعی، مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت تعاون روستایی و اداره امور عشایری  ارزیابی می شوند.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی شوندگان در صورت کسب امتیازات لازم و اخذ گواهینامه شایستگی مدیریتی می توانند به پست های مورد نظر منصوب شوند.

رییس سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: الگوی شایستگی توسط وزارت جهاد کشاورزی تبیین شده است و بر اساس آن افراد برای تصدی پست‌های مدیریتی باید دارای گواهی شایستگی احراز پست مدیریتی باشند.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این کانون، مدیران آینده شناسایی شده و توانایی هدایت و راهبری مجموعه خود را پیدا می کنند گفت: در این طرح تمامی مدیران، کارشناسان مسئول و کارشناسان سازمان در سطوح مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته و پس از کسب امتیاز، شایستگی لازم را برای کسب عناوین مدیریتی سطوح بالاتر پیدا می کنند.

رضوانی جلال گفت: برای افراد مورد ارزیابی فعلی نیز دوره های ویژه برگزار خواهد شد و براساس دستورالعمل ابلاغی از ابتدای سال ۹۷ مدیران باید گواهی شایستگی احراز پست مدیریتی را داشته باشند.

گفتنی است سازمان جهادکشاورزی ۶۵۰ نفر نیرو در بخش های مختلف دارد.

۷۵۲۳/۲۰۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اداره کل منابع طبیعی جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کشاورزی و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: با هدف تغییر الگوی کشت و با توجه به ارزش اقتصادی بالا و نیاز آبی کم گل محمدی و سازگاری با اقلیم منطقه، توسعه باغات گل محمدی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قرار گرفته و با استقبال کشاورزان سطح زیر کشت این محصول امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۲۵ هکتاری به ۱۴۰ هکتار رسید.

سعید نارویی افزود: پیش‌بینی شده است امسال ۳۰۰ تن گل محمدی از سطح باغات سیستان و بلوچستان برداشت شود.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ کارگاه نیمه صنعتی و سنتی گلابگیری و اسانس گیری در استان فعال است که همه ساله بخش قابل توجهی از نیاز منطقه را تامین می‌کند.
وی افزود: شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان، میرجاوه، زاهدان و خاش گل محمدی کشت شده و تولیدات آن پس از فرآوری در منطقه بصورت گلاب وگل خشک شده به بازار عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۲۰۰۰ تن گل محمدی در خراسان رضوی
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی