Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در فضای مجازی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس که عصر امروز برگزار شد، تاکید کرد: وزیر اطلاعات امروز طبق برنامه همراه با بعضی از مدیران و کارشناسان ذی‌ربط با حضور در کمیسیون امنیت ملی به سؤالات اینجانب درباره ترور کارشناسان هسته‌ای پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسش و پاسخ‌ها بیش از ۴۰ دقیقه طول کشید. به‌علت کمبود وقت قرار شد توضیحات تکمیلی ظرف یک ماه آینده به اینجانب ارائه شود.

‏وی در ادامه آورده است: بنابراظهار علوی کارشناسان واجا درباره دخالت متهمان در ترورها اختلاف‌ داشته‌اند که پس از بررسی‌ کارشناسی معاون حفاظت واجا عدم انتساب اتهام به آنها محرز شده است. به‌گفته‌ی او متهمان ۵۳ نفر بوده‌اند و پس از احراز بی‌گناهی آنها ۴میلیارد تومان بابت جبران خسارت به آنها پرداخت شده است. طبق گفته‌ی وزیر واجا در کمیسیون امنیت ملی، عامل ترور شهید مسعود علیمحمدی، مجید جمالی فشی بوده و ارتکاب ترور توسط او محرز و به همین دلیل او محکوم به اعدام شده و حکم اعدام او اجرا شده است.

‏صادقی در ادامه تصریح می کند: وزیر واجا درباره این سؤال که آیا اعترافات متهمان ترورهای هسته‌ای در اثر شکنجه بوده و چه برخوردی با مأموران خاطی شده، توضیح روشنی نداد، اما تأکید کرد که از زمان تصدی واجا از طریق آموزش و بازرسی و نظارت دقیق‌تر رویه‌ها اصلاح شده و با برخی از مأموران خاطی برخورد شده است. طبق گفته وزیر اطلاعات، مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان بابت جبران خسارت به آقای مازیار ابراهیمی پرداخت شده است. پاسخ او درباره مسئولیت واجا در جبران کامل خسارات مادی، روحی و حیثیتی وارده به نامبرده، ازجمله خسارات ناشی از عدم اجرای قراردادهای مربوط به صدا و سیما قانع‌کننده نبود.

کد خبر 4710587 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر اطلاعات سید محمود علوی ایران مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ارتش جمهوری اسلامی ایران لایحه تجارت محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران ایران برجام محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا مجلس ستاد کل نیروهای مسلح سپاه پاسداران فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۱۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟

اقتدار پلیس از جمله مولفه‌های بسیار مهم در حفظ امنیت جامعه به شمار می‌رود. اما متاسفانه این اقتدار توسط برخی سلبریتی‌ها و افراد در فضای مجازی مورد خدشه قرار می‌گیرد.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • ببینید | طرح مجاهدین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت الله بهشتی !
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • افزایش تعداد دانشمندان بین المللی ۱ یا ۲ درصد
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • فیلم/ چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟
  • چه کسانی پلیس را ترور می‌کنند؟