Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: از اینکه همه دور هم جمع شدیم بسیار خوشحالم و این مهم ما را قویتر می‌کند و خوشحالم که یک تیم ملی خوب در اختیار داریم و دوست دارم تیم ملی با بازی خوب و هجومی و پیامد آن گلزنی مورد احترام مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تاج: تیم ملی با ارائه بازی‌های هجومی رضایت مردم را کسب کرد/ حمایت وزیر ورزش از فوتبال ملی بسیار خوب بوده است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می‌خواهیم بازی خود را به حریفان تحمیل کنیم نه آنکه اسیر بازی حریف شویم و نگرش من هم علاوه بر کوتاه مدت در بلند مدت هم هست و در این راستا فرصت کافی هم با برنامه ریزی در اختیار جوان‌ها هم قرار خواهد گرفت و تیم‌های باشگاهی و لژیونر‌ها را هم در این فرایند زیر نظر خواهم داشت.

ویلموتس توجه وزیر ورزش و جوانان به تیم ملی فوتبال ایران را نیز ستایش کرد و ابراز امیدواری کرد که با عملکرد خوب در کوتاه مدت فوتبال ملی ایران را برای بلند مدت آماده کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بعدازظهر امروز کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مسجد بلال صداوسیما در مراسم ترحیم مرحوم مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و رسانه شرکت کرد.

سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم حضور یافت.

کد خبر 6098281

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین