Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@10:27:59 GMT

مرگ تلخ پسر نوجوان بر اثر سقوط در استخر آب

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۳۵۳۸

پسر نوجوان حین خارج کردن توپ فوتبال از داخل آب به استخر سقوط کرد و جان باخت.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از صراط حدود ساعت 13 ظهر در پی اعلام خبری مبنی بر سقوط پسری نوجوان داخل یک استخر در منطقه حصارک (شمال غرب پایتخت)، تیمهای آتش‌نشانی، اورژانس و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور تیمهای امدادی در محل حادثه مشاهده شد پسری حدوداً هفده ساله به درون یک استخر عمیق سقوط کرده که بلافاصله تلاش برای نجات وی آغاز و پس از دقایقی این پسر نوجوان از داخل استخر به بیرون کشیده شد اما تلاشها بی‌فایده بود و این پسر نوجوان جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات نشان داد متوفی به همراه دوستش در اطراف این استخر مشغول ورزش و انجام حرکات نمایشی با توپ بودند که ناگهان توپ آنها به داخل استخر سقوط کرده بود.

متوفی همراه دوستش برای خارج کردن توپ به اطراف این استخر رفته و با چوب مشغول خارج کردن توپ شده بودند که ناگهان پسر نوجوان با از دست دادن تعادل خود، به داخل استخر سقوط کرده بود.

در ادامه دوست متوفی و نگهبان استخر برای نجات وی دست به کار شده اما با بی‌نتیجه ماندن این تلاشها، واحدهای امدادی را در جریان قرار داده بودند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد از این استخر برای آبیاری فضای سبز محدوده حصارک استفاده می‌شده و اطراف آن نیز حصار کشیده شده بود.

منبع: شریان

کلیدواژه: سقوط هواپیمای تهران یاسوج ایالات متحده آمریکا مجلس شورای اسلامی سوریه یاسوج بوشهر ایران کرمانشاه سقوط هواپیما روسیه عراق گرگان بارش برف تیم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۳۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش گلاب گیری + فیلم
  • فوت‌وفن تهیه دلمه برگ مو / ترکیب سبزی دلمه برگ مو؛ برای نرم و ترد شدن برگ‌های مو چه کنیم؟
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • عکس/ لشکرکشی پلیس آمریکا به داخل دانشگاه کلمبیا
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • چالش هدف گیری دروازه داخل آب توسط ژائو کانسلو / فیلم
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج