Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@05:56:46 GMT

بیمارستان ۶۴ تختخوابی جاجرم آماده بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۰۵۳۳۷

بیمارستان ۶۴ تختخوابی جاجرم آماده بهره‌برداری شد

فرماندار شهرستان جاجرم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی این طرح که تا ۹ ماه پیش ۷۰ درصد بود هم اینک به ۱۰۰ رسیده است که برای اجرای آن ۳۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

رضا آذری با بیان اینکه ۶ تخت از تخت های بیمارستان جاجرم به بخش آی.سی.یو اختصاص دارد، افزود: برای ارتقای سطح خدمات درمانی به مردم این شهرستان، ۲ دستگاه آمبولانس خریداری و به ناوگان اورژانس افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اعتبار هزینه شده برای خرید و تامین تجهیزات بیمارستان جاجرم را ۲۶ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در مجموع برای بهره برداری از این طرح بیمارستانی ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

فرماندار جاجرم گفت: در راستای رویکرد دولت به ارتقای وضعیت سلامت و بهداشت جامعه، اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده و تلاش داریم تا سطح خدمات در این بخش، ارتقا یابد. 

بیمارستان ۶۴ تختخوابی جاجرم علاوه بر ارائه خدمات به ۳۶ هزار نفر جمعیت این شهرستان، خدمات رسانی به شهرستان ۲۵ هزار نفری گرمه در مجاورت این شهرستان را نیز برعهده داشته و برخی از روستاهای نزدیک در خراسان رضوی را نیز پوشش می دهد. 

مرکز شهرستان جاجرم در ۱۰ کیلومتری شهرستان گرمه و ۱۵۰ کیلومتری بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد. 

۷۱۸۵/۵۱۳۲ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر ارتقای سطح بیمارستان خدمات رسانی خراسان رضوی خراسان شمالی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است