Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ ابراز امیدواری کرد تیمش مجبور به برگزاری بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر ایران در کوالالامپور مالزی نشود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت Cablenews هنگ‌کنگ، وون دارن، مدیر تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ اعلام کرد که اگر فیفا درخواست ایران مبنی بر بازی با ما در زمین بی‌طرف را بپذیرد، هنگ‌کنگ میزبانی خود را به شهر کوالالامپور مالزی انتقال خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میکسو پاتلاینن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ نیز در واکنش به احتمال عدم میزبانی از ایران در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تصمیم احتمالی فیفا اظهار داشت: امیدوارم طبق برنامه در خانه میزبان این بازی به جای مالزی باشیم. هدف‌مان در بای نخست خارج از خانه برابر کامبوج رسیدن به پیروزی و کسب هر ۳ امتیاز است تا مهیای رویارویی با ایران شویم. شرایط تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ پس از چند تمرین خیلی ایده‌آل نیست، اما شانس پیروزی در بازی نخست را داریم.

تیم ملی فوتبال ایران ۱۹ شهریور ماه در نخستین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ میهمان تیم ملی هنگ‌کنگ است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هنگ کنگ تیم ملی فوتبال ایران فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۰۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس