Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@05:49:15 GMT

خودرو حمل داروی بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۰۳۰۰

خودرو حمل داروی بیمارستان گلستان اهواز به سرقت رفت

شهیار میرخشتی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سهمیه ماهانه داروهای مخدر بیمارستان گلستان اهواز روز سه شنبه طبق نامه کتبی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تحویل گرفته شد.

وی افزود: لاستیک این خودرو در مسیر بازگشت به بیمارستان در یکی از نقاط شهر اهواز از سوی فردی ناشناس در ترافیک با چاقو پنجر می شود و راننده برای حفظ امنیت در کنار یکی از ماموران نیروی انتظامی متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرخشتی ادامه داد: در پی این اقدام و پس از تماس راننده پژو با بیمارستان سرانجام یک دستگاه وانت استیجاری برای دریافت داروها از سواری پژو به محل اعزام می شود که این خودرو نیز در مسیر بازگشت در حوالی فلکه پارک قوری اهواز از سوی سه خودرو متوقف و راننده با چوب مضروب شده و وانت به سرقت می رود.

مدیر داخلی بیمارستان گلستان اهواز گفت: راننده وانت بار بلافاصله حراست و امور حقوقی بیمارستان را در جریان قرار داده و گزارش این سرقت به نیروی انتظامی و دادستانی نیز ارسال شده است.

وی با بیان اینکه وانت مذکور عصر دیروز در اطراف شهر اهواز پیدا شد گفت:از داروهای موجود در این خودرو به ارزش  ۳۲۰ میلیون ریال خبری نیست و داورها به سرقت رفته است.

میرخشتی ادامه داد: پرونده این سرقت در دست پیگیری است.

۳۰۰۴/۶۰۶۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بیمارستان پژو ترافیک دانشگاه علوم پزشکی سرقت قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از دستگیری سارق باتری خودرو در این شهرستان با ۱۰۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری سارقان باتری در شهرستان ارومیه خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان از سرقت باتری خودروهایشان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طبق اطلاعات و بررسی‌های پلیسی سارقی در این راستا شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه با بیان اینکه این فرد در تحقیقات پلیس و پس از روبرو شدن با مستندات موجود به ۱۰۵ فقره سرقت باتری از خودروهای شهروندان اعتراف کرد، ادامه داد: در این راستا همچنین دو نفر مال‌خر شناسایی و تعداد ۳۰ عدد باتری خودرو در محل مخفیگاه متهمان کشف و ضبط شد.

توحیدی عنوان کرد: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر 749195

دیگر خبرها

  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H6
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • راننده خودرو سبب مرگ پاکبان شد