Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@01:23:50 GMT

اهتزاز پرچم پرسپولیس در قطب شمال

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۱۴۲۳۷

دکتر حسین ناصری چند سال قبل برنامه سفر به قطب شمال را طراحی کرد که در پی آن در یک میهمانی در جمع اعضای تیم و مدیران باشگاه پرسپولیس حضور یافت و از برنامه خود برای برافراشتن پرچم پرسپولیس در قطب شمال خبر داد که مورد توجه و استقبال قرار گرفت.

اخبار ورزشی_ این قطب نورد و صحرا نورد ایرانی، در ادامه برنامه اکتشافی، علمی و ماجراجویانه خود که تعداد آنها بنابر اعلام وی به 75 سفر می‌رسد، عزیمت به قطب جنوب با پرچم ایران و پرسپولیس را از علاقمندی‌ها و برنامه های آتی خویش می خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای نیل به هدف و آرزوی خود و به دست آوردن آمادگی های لازم روحی، روانی و جسمی جهت تحمل و استقامت در شرایط سخت قطب شمال (نقطه شمالگان)، حدود سه ماه، دوره های سخت را به ویژه در کانادا سپری کرد. وی که خود را از هواداران سرسخت پرسپولیس می خواند در نهایت اواخر اَمرداد سال جاری موفق شد خود را به قطب شمال برساند و پرچم های ایران، پرسپولیس و باشگاه لیورپول انگلیس را در این نقطه دور از دسترس جهان، بر افرازد.

سفر وی به قطب شمال در نهایت از طریق راه های صعب العبور بوسیله کایاک، یخ نوردی و پیاده روی به مناطق قطبی شمال انجام پذیرفت.

 شایان ذکر است؛ پرچم پرسپولیس، قهرمان لیگ برتر ایران، بعنوان سفیری از ورزش ایران، برای اولین بار در تاریخ کشور در نقطه شمالگان به اهتزاز درآمد تا در قطب شمال هم پرچم پرسپولیس بالا برود و باد به آن بوزد.

بنابر اعلام دکتر حسین ناصری، وی به عنوان سفیر محیط زیست ایران در قطب شمال و در راستای مسئولیت های اجتماعی در این سفر به مسایلی از جمله گرم شدن زمین، ذوب شدن یخ های قطبی، هوای پاک، زمین پاک و انقراض حیوانات خاص مناطق شمالگان نیز پرداخت. او در ادامه سفرهای علمی تحقیقاتی خود در تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۸ با موضوع «گرم شدن زمین» به جنوب ویتنام سفر می‌کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس قطب شمال پرچم پرسپولیس حسین ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۱۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود

مهدی عقیل، استاد دانشگاه و نویسنده لبنانی با بیان اینکه آنچه در شب ۱۳ و ۱۴ آوریل رخ داد، یک نقطه عطف استراتژیک در سطح قواعد بازدارندگی یا قواعد درگیری در خاورمیانه بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران از صبر استراتژیکی که از سال ۲۰۱۰ پیشه کرده بود به بازدارندگی استراتژیک یا بازدارندگی فعال منتقل شد.

دریافت 52 MB

خبرنگار: منصوره حسنی / تدوینگر: حمیدرضا برزگر 

دیگر خبرها

  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • ویدیو/ عملیات تنبیهی ایران علیه اسرائیل نقطه عطف استراتژیکی در منطقه خاورمیانه بود
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور