Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان سمنان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور همایش شیرخوارگان حسینی در ۱۵۰ نقطه استان سمنان برگزار می‌شود. ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

عباسعلی طالب بیدختی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: همایش شیرخوارگان حسینی در 6 هزار و 200 نقطه ایران و 45 کشور جهان نیز برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراسم در 150 نقطه شهری و روستایی استان سمنان نیز برگزار می‌شود تصریح کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی فردا در سمنان ساعت 8 و 30 صبح در مصلی این شهر برگزار می‌شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای برگزاری این مراسم گفت: حدود 6 هزار دست لباس و سربند یا صاحب‌الزمان (ع) برای شیرخوارگان توسط 250 خادم دوخته‌شده که در مراسم به مادران اهدا می‌شود.

روایت تصاویر از عاشقانه ای با حضور شیرخوارگان حسینی در دامغانهمایش شیرخوارگان حسینی در خوزستان کجا برویم+ نشانی برنامه‌هاهمایش شیرخوارگان حسینی در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود+جدول

طالب بیدختی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود 150 هزار نفر در مراسم شیرخوارگان حسینی در سراسر استان سمنان حضور یابند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای مراسم شیرخوارگان حسینی در سمنان گفت: قرائت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، مداحی با حضور مداحان کشوری، اجرای سرود و مرثیه برای حضرت علی‌اصغر (ع) شیرخوار کربلا، اجرای موسیقی آئینی، گهواره گردانی و به صحنه کشیدن زمان شهادت حضرت علی‌اصغر (ع) برخی از برنامه‌ها همایش شیرخوارگان حسینی در سمنان است.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان سمنان افزود: در پایان همایش نیز نذر نامه قرائت می‌شود و مادران فرزندان شیرخوار خود را نذر یاری حضرت مهدی (ع) می‌کنند تا حضرت آن‌ها را حفظ کرده و آن‌ها فرزند ظهور باشند.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۲۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ایران و کشور‌های جهان
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی برپا می‌شود
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.