Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان منیرالدین شریعت زاده مدیر مجتمع پرورشگاه موقوفه دیلمقانی کرمان در بازدید حجت الاسلام جلالی مدیر کل اوقاف کرمان از این مرکز گفت: ۶۵ کودک و محصل دانش آموز دختر و پسر یتیم و بی سرپرست در کانون دیلمقانی در حال زندگی و تحصیل هستند.

او با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت دانش آموزان جهت آمادگی و ورود به اجتماع مهمترین هدف برنامه‌های این مرکز می‌باشد، به اقدامات برنامه‌های ارائه شده مجتمع پرداخت و گفت: از ابتدای امسال تمامی محصلین توسط اساتیدو دانشجویان دانشگاه شهید باهنر باهنر در حوز‌های مختلف فرهنگی و ورزشی استعداد یابی ومورد سنجش قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعت زاده ادامه داد: در امور خارج از وقت مدرسه دانش آموزان در کلاس‌های قرآنی و تقویتی تحصیلی، آموزش تحصیلی و روانشاسی توسط مربیان قرآنی و مشاوران روانشناس شرکت و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

او با اشاره به اینکه تمامی دانش آموزان این مجتمع تحت حمایت‌های مادی و معنوی قرار دارند، گفت: هر ساله از محل کمک‌های اهدائی به این مجموعه کمک‌های مالی و سبد غذایی در اختیار خانواده این دانش آموزان که از اقشار نیازمند می‌باشند، اختصاص می‌بابد.

مدیرپرورشگاه دیلمقانی  با بیان اینکه مخارج هزینه زندگی و تحصیل مددجویان و هزینه‌های این مجموعه از محل در آمد موقوفات مجتمع تامین می‌شود که درهمین راستا بخشی از هزینه‌ها نیز توسط کمک‌های خیرین تامین می‌شود.

اوگفت: در سال گذشته با حمایت‌های خیرین نیکوکار و ایرانیان مقیم آمریکا، بیش از ۴ میلیارد ریال کمک نقدی به کودکان پرورش یافته در کانون دیلمقانی اختصاص یافت.

 مرحوم احمد یزدانپناه معروف به دیلمقانی از واقفین بزرگ استان است که در سال ۱۳۲۳ در جاده زرند به قتل رسید،وی مجتمع فرهنگی و تربیتی دیلمقانی را واقع در خیابان شهدا برای نگهداری از کودکان یتیم و بی سرپرست وقف کرد، که منشأ آثار بسیار مثبتی در جامعه شده است و هم اکنون کودکان بی سرپرست اعم از دختر و پسر در این مجتمع نگه داری می‌شوند که همه هزینه‌های جاری از قیبل غذا پوشاک و ... از این مکان تأمین می‌شود .

انتهای پیام/ح

حمایت خیرین مقیم آمریکا ازمجتمع دیلمقانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرورشگاه مقیم آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • محکومیت بازداشت دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد