Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:43:05 GMT

اعلام شاه بیت اجتماع عظیم حسینیه اعظم زنجان

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۳۹۴۸۰

اعلام شاه بیت اجتماع عظیم حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،روزهشتم محرم که درزنجان به یوم العباس مشهور است ده‌ها هزار نفر از سراسر کشور ودنیا به زنجان می‌آیند تا دراین مراسم عظیم عاشقان اباعبدالله شرکت کنند.
حاج، ولی الله کلامی، شاعر و ذاکر اهل بیت (ع) با بیان اینکه امسال شاه بیت این عزاداری درخصوص عباس علمدار است گفت: اعجاز الهی، مستجاب‌الدعوه بودن و باب‌الحوائج بودن حضرت ابوالفضل (ع) از شاخصه‌های مهم این شعر است

او افزود: عهد و پیمان، جاودانگی، ظهور مهدی موعود (عج)، فرهنگ غدیر، مطیع خدا بودن، استقامت، تربیت مادر قمر بنی هاشم، فضیلت، مدافع حرم، نماز، عدالتخوهی، امر به معروف، مبارزه با ظلم، علمداری، معرفت، آگاهی و بصیرت، تبعیت از امام، کوچکی قبر و بزرگی مقام و شخصیت، رد امان‌نامه، نپذیرفتن ذلت، پایمردی، حجاب، تشنه معرفت بودن، وحدت، هَیهات مِنّا الذِّله و مرام از دیگر ویژگی‌های این شعر در وصف رشادت‌های حضرت ابوالفضل (ع) است

دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان با حضور ارادتمندان فردا ساعت ۱۴ از داخل تکیه و مسجد آغازمی شود و از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه هم به سمت امام زاده سید ابراهیم (ع) حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/ن     یوم العباس در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجرم 98 مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۳۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه شهرسازی با بیان اینکه برای رفع مشکلات آزادراه پیامبر اعظم (ص) دستور لازم داده شده است، گفت: شریک کار این آزادراه، یکی از بانک‌های کشور است که بنا به دلایلی، اهتمام به اجرای روکش و بهسازی آن را نداشته و ما نیز بر اساس قانون، اختیار ورود و رفع نواقص این مسیر را داریم.

مهرداد بذرپاش روز جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی، با اشاره به بازدیدهای خود از محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: باید هرچه سریعتر برای تکمیل این منابع عظیمی که در پروژه‌ها انبار شده و روز به روز قیمت تمام شده آن افزایش می‌یابد، اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد رشد داشته است و نزدیک ۱۵ میلیون تن بار در شبکه ترانزینی طی این مدت جا به جا شده است. 

وی به پروژه‌های جاده‌ای ایران با کشورهای همسایه در قالب پروژه ایرانراه اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش نقاط حادثه خیز و سوانح رانندگی بکار گیریم.

بذرپاش ادامه داد: حضور مدیران بر سر پروژه‌ها الزامی است چراکه حضور آن‌ها بر سر پروژه‌ها، به عنوان بازدارنده عمل می‌کند.

وی افزود: قول می‌دهم درخواست‌های رام‌های راه‌آهن استان را به شبکه ریلی اضافه کنیم و هر چه زیرساخت‌ها از لحاظ ریلی افزایش یابد، توفیقات فراوانی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • زبان مار، دره‌ای عظیم در دل کویر لوت
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • (ویدئو) گردباد عظیم در نبراسکا
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟