Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@03:54:37 GMT

برانکو: بازگشت به پرسپولیس؟ کسی از آینده خبر ندارد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۰۸۹

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در گفتگویی در خصوص دیدار اخیر خود با کالدرون در سمیناری که در چین برگزار شد اظهار داشت: هردوی ما مربیان فوتبال هستیم و به لحاظ حرفه‌ای طبیعتاً معاشرت زیبایی در چین داشتیم. راجع به همه موضوعات مرور می‌کردیم. موضوعات سمینار، موضوعات مربوط به پرسپولیس و فوتبال آسیا و خیلی صمیمی صحبت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصاً خیلی خوشحالم چون هم من و هم ایشان می‌دانیم او به پرسپولیس آمده تا راهی که من آغاز کرده‌ام را ادامه مسیر دهد و پرسپولیس بتواند نتایجش را در بالاترین سطح حفظ کند. این میدان مبارزه برای ایشان است و می‌خواهد نتایج خوبی را رقم بزند. پیام من برای هواداران که فوق‌العاده هستند این است که از ایشان حداکثر حمایت را داشته باشند چرا که شایسته‌اش است.

وی در مورد اینکه در مورد دلیل جدایی خود با کالدرون صحبت کرد یا نه، گفت: نه، راجع به این موضوع صحبت نکردیم و نیازی به این کار نبود. ایشان هم همان مشکلاتی که من داشتم را دارد. باشگاه در وضعیت مالی مناسبی قرار ندارد که تعهداتش را نسبت به کالدرون عمل کند ولی من به این موضوع ورود نکردم چون ارتباطی به من پیدا نمی‌کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد پیگیری نتایج این تیم و صحبت از اهمیت دربی با کالدرون، گفت: طبیعتاً همه را پیگیری می‌کنم. همه نتایج تیم‌های ایرانی و لیگ‌های ایران را دنبال می‌کنم. باید بگویم کالدرون خودش آگاهی دارد که کسب نتیجه مناسب در دربی چقدر مهم است و اینکه در شهرآورد تهران هیچ قانونی از پیش وجود ندارد. ما مطمئنیم پرسپولیس تیم خوبی است و به عنوان شانس اول می‌تواند وارد مسابقات شود. وحید امیری و احمدزاده برگشتند. ماهینی و انصاری از مصدومیت رها شدند و شرایط خوبی حاکم است.

برانکو در مورد اینکه هواداران پرسپولیس منتظر جدایی او از الاهلی و بازگشتش به ایران هستند گفت: هواداران حرف ندارند. آنها فوق العاده‌اند و شگفت انگیزند ولی من حرفه‌ای هستم و برای موفقیت باشگاه خودم تلاش می‌کنم، در حال حاضر در جده و در باشگاه الاهلی هستم و هدفم این است که تجربه و معلوماتم را در اختیار این باشگاه قرار دهم. در مورد بازگشت به ایران هم باید بگویم ما مربیان فوتبال مسافر هستیم و خدا می‌داند ایستگاه بعدی کجاست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی

به گزارش "ورزش سه"، مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقیمانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

گولسیانی که هفت سال پیش به عنوان بازیکنی 26 ساله پا به لیگ ایران گذاشت، اکنون جشن تولد 33 سالگی‌اش را در پرسپولیس برپا کرده است. او در شرایطی جشن تولد خود را برگزار خواهد کرد که فردا به همراه تیمش مقابل نساجی قائمشهر به عنوان یکی از تیم‌هایی که در آن سابقه بازی دارد، قرار خواهد گرفت.

گولسیانی دومین تجربه فوتبالی خود در لیگ برتر ایران را در نساجی و 6 فصل قبل‌تر دنبال کرده بود. او بعد از تجربه حضور در ذوب آهن راهی نساجی و قائمشهر شد و یک فصل در جمع سرخپوشان کار را دنبال کرد و در ادامه با پیشنهاد سپاهان راهی اصفهان و در نهایت نیز اکنون پیراهن شماره 30 پرسپولیس را بر تن کرده است.

مدافع گرجستانی و گلزن پرسپولیس در دوره حضور در نساجی نیز در گلزنی موفق عمل کرده بود و طی 22 بازی برای این تیم 5 بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده بود. اکنون باشگاه پرسپولیس در آستانه جدال با نساجی، با انتشار طرحی از مدافع گرجستانی خود، سالروز تولد گولسیانی را به وی تبریک گرفته است و باید دید این بازیکن در جدال حساس فردا چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • واکنش تند به پیشنهاد حذف سپاهان از فوتبال ایران
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • پاسخ تند پرسپولیس به انتقاد مدیر سپاهان
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • عکس| پاسخ تند پرسپولیس به صحبت‌های مدیر تیم سپاهان