Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی، رئیس دادگستری خراسان رضوی، طی دستوری خواستار برخورد قاطعانه متصدیان امر با جرائم خاص و خشن شد.

 رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در جلسه با اعضاء شورای معاونین دادگستری استان، معاونین محاکم عمومی و انقلاب مشهد و معاونین دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به مقوله امنیت بیان کرد: برقراری نظم و امنیت خواسته بحق شهروندان است و در این زمینه تمامی دستگاه‌ها و بخشهای متولی می‌بایست به درستی به وظیفه خود در قبال مردم عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی با اشاره به اقدامات مجموعه دستگاه قضایی در زمینه برخورد با جرائم خاص و خشن گفت: در سایه تعامل سایر دستگاه‌ها و سازمانها شاهد کاهش برخی از این گونه جرائم بوده‌ایم و از مسئولان قضایی بویژه دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستانها و متولیان این امر در ستاد دادگستری استان می‌خواهیم با جدیت نسبت به رصد، کنترل و برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت عمومی و مرتکبین جرائم خاص و خشن اقدامات لازم را ساماندهی کنند.

گفتنی است رئیس کل دادگستری خراسان رضوی طی دستور ویژه‌ای از معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاونت مبارزه با جرائم خاص و دادسرای عمومی و انقلاب استان خواست تا اقدامات لازم در این زمینه را به انجام برسانند.

کد خبر 4713713

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد دادگستری خراسان رضوی دستگاه قضایی هفته دولت بوشهر ماه محرم قزوین شیراز ایلام گرگان شهرکرد استانداری سمنان اربعین حسینی خرم آباد خطبه های نماز جمعه یاسوج مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید

کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان در دیدار اعضای هیئت امنای ستاد دیه استان با رئیس کل دادگستری، گفت: به همت خوب خیرین استان سمنان از ابتدای سال تا کنون ۷ زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۳۰ میلیارد ریالی از زندان آزاد شده اند. 

مدیر کل زندان های استان سمنان و نائب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان با اشاره به اقدامات سال گذشته ستاد دیه استان سمنان، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۱۶ نفر زندانی با بدهی بیش از ۵۰۰میلیارد ریالی و تنها با پرداخت ۵۳ میلیارد ریال کمک از سوی ستاد دیه و پیگیری جهت گذشت شکات و اعطای تسهیلات بانکی از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان و رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان در این نشست، افزود: اقدامات ستاد دیه استان سمنان در جهت آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار قابل تقدیر است و امید است در آینده نیز این اقدامات پیشرفت داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه برخی استان ها موفقیت های چشمگیری در آزادی زندانیان داشته اند، تصریح کرد: باید با استفاده از تجارب این استان ها و همچنین بهره گرفتن از ظرفیت بیشتر صنعتگران و خیران استان در راستای کمک به آزادسازی زندانیان و کمک به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز اقدامات شایسته ای صورت پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی