Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:50:58 GMT

ترامپ شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۰۴۴۷۳۵

ترامپ شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ بلومبرگ نوشت پس از آن که شاهزاده سعودی پنت هاوس هفت هزار فوت مربعی (۶۵۰ مترمربع) خود در آسمانخراش پارک اَوِنْیو در نیویورک را ترک کرد، شرکت ترامپ او را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

سازمان آسمانخراش پارک اونیو که بخشی از شرکت رئیس جمهور آمریکاست، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود را از ماه فوریه سال گذشته میلادی تحت پیگرد قانونی قرار داده است، زیرا او یک آپارتمان لوکس را از سال ۲۰۱۳ در شرق منهتن اجاره کرده بود که از اوایل سال ۲۰۱۷ دیگر اجاره بها را پرداخت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرارداد میان طرفین، شاهزاده سعودی موافقت کرده بود که تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ اجاره بهای این پنت هاوس را بپردازد. این پنت هاوس در طبقه بیست و یکم آسمانخراش پارک اونیو متعلق به دونالد ترامپ قرار دارد و اجاره ماهیانه آن مبلغ ۷۵ هزار دلار تعیین شده بود.

حال بر اساس حکم ملیسا کرِیْن، قاضی دادگاه عالی نیویورک مورخ ۲۹ اوت ۲۰۱۹، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود باید مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به شرکت ترامپ بپردازد. اما کرین اعلام کرد که هنوز سؤالات زیادی وجود دارد و او پرونده را باز می‌گذارد تا تحقیقات ادامه یابد. وی جلسه بعدی را ۲۶ سپتامبر تعیین کرده است.

آسمانخراش پارک اونیو ترامپ ۳۵ طبقه دارد که زمانی کاربری آن هتل بود، ولی در سال ۲۰۰۲ به ۱۲۰ آپارتمان مجزا تغییر کاربری داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغییر کاربری رئیس جمهور رئیس جمهور آمریکا رسانه نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احساس خاندوزی در پیام خود که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد دیدار با همتای سعودی خود را بسیار سازنده توصیف کرد و گفت: فیصل ابراهیم با هر ۵ پیشنهاد ایران موافقت کرد و بر تدوین نقشه راه همکاری اقتصادی در بخش دولتی-خصوصی و سرعت اجرای آن تاکید کرد.

کد خبر 6092655

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • اجاره خفت گیر و شرخر چقدر هزینه دارد؟!
  • ببینید | اجاره خفت گیر و شرخر چقدر آب می‌خورد؟
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • خاندوزی: گفت‌و‌گوی سازنده‌ای با همتای سعودی داشتیم
  • خاندوزی: گفت و گوی سازنده ای با همتای سعودی داشتیم