Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی هلندی سابق شیاطین سرخ، شباهت‌هایی در ذهنیت CR7 و رشفورد می‌بیند. 

طرفداری- رنه مولنستین، مربی سابق منچستریونایتد، به مارکوس رشفورد توصیه کرده است تا کریستیانو رونالدو را الگوی خود قرار دهد.

به گزارش سایت گل، مهاجم ۲۱ ساله تیم ملی انگلیس در گذشته بارها و بارها از رونالدو ستایش کرده است. در حالی که مولنستین از مقایسه این دو بازیکن اجتناب کرد، رونالدو را الگویی مناسب برای رشفورد خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو از خیلی موارد خاص است چون اعتماد بسیار بالایی به توانایی‌های خودش داشت. اما به نظرم مارکوس رشفورد ذهنیت مشابهی برای این که بهترین بازیکنی که می‌تواند باشد، در خود دارد. و به باور من او باید کریستیانو رونالدو را به عنوان الگویی برای خود برگزیند. نمی‌گویم مارکوس می‌تواند رونالدوی بعدی باشد چون کریستیانو یکی است. کریستیانو یکی از بهترین‌های تاریخ است که از او در کنار پله، مارادونا، مسی، اوزه بیو و کرایوف یاد خواهد شد. اما اگر مارکوس اشتیاق و خواست بالایی داشته باشد، می‌تواند به شهرت فوق العاده‌ای برسد. 

او افزود: 

غریزه طبیعی کریستیانو همیشه روی این بود که زیباترین گل‌های ممکن را به ثمر برساند و این چیزی است که من در مارکوس رشفورد هم می‌بینم. رونالدو همیشه تلاش می‌کرد از فاصله ۳۰ یاردی گلی بزند که نامزد دریافت جایزه گل فصل باشد. من کاری کردم تا به این نتیجه برسد که باید به جای این که گل‌های بزرگی بزند، گلزن بزرگی باشد. این یعنی زدن گل‌های بیشتر، نه لزوما گل‌های تماشایی. البته که روی مهارتش برای ضربات پایانی کار کردیم ولی در عین حال روی فکر کردنش هم کار کردیم تا خودش را به نقاطی برساند که بالاترین شانس را برای گلزنی داشته باشد. 

پس از گلزنی در مسابقه ابتدای فصل منچستریونایتد مقابل چلسی، رشفورد در سه بازی بعدی همراه باشگاهش موفق به گلزنی نشده است. او پس از ۱۰ بار گلزنی در فصل گذشته لیگ برتر، امیدوار خواهد بود تا رکوردش را در غیاب روملو لوکاکو بهبود ببخشد.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی تیم فوتبال النصر ریاض در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج، پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر شب گذشته (چهارشنبه) با درخشش کریستیانو رونالدو 3 بر  یک الخلیج را شکست داد و حریف الهلال در فینال جام حذفی عربستان شد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر پس از پیروزی در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج پستی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت؛ «فینال جام حذفی! رو به جلو!»

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • گلزنی سادیو مانه از روی نقطه پنالتی در حضور کریستیانو رونالدو (النصر 2-0 الخلیج)
  • گل والی زیبای کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 1-0 الخلیج)
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم