Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین- فائزه مومنی ؛ حجت نظری با اشاره به بی‌توجهی برخی از سازمان‌ها و نهادها نظیر اداره آب، اداره برق و حتی سایر ارگان‌های خدماتی به حقوق شهروندان،گفت: طی یک ماه اخیر از چند نقطه از تهران، به‌ویژه از نقاط مرکزی شهر بازدید کرده و متوجه شدم که متولیان آب، برق، گاز و امثال آن، بعضا اقدام به حفاری و کنده‌کاری در سطح معابر کرده اما پس از پایان عملیات‌شان، اقدام به مرمت و تعمیر معبر نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا لازم است شهرداری تهران، مشخصا معاونت مالی و اقتصادی، ضمن اهتمام و جدیت بیشتر در الزام دیگر دستگاه‌ها به بازسازی و مرمت معابر حفاری شده، تعامل مناطق با دستگاه‌های خدماتی را تسهیل کند و امکان تهاترهایی که منجر به آسایش شهروندان می‌شود را فراهم سازد. از دستگاه‌های مربوطه نیز می‌خواهم که به منظور احترام به حقوق شهروندان، بلافاصله پس از اتمام عملیات نسبت به اصلاح معابر و بازگرداندن آن به حالت اولیه اقدام کنند. چراکه متاسفانه تعلل در این روند، سبب برخی از مشکلات نظیر تصادف و اخلال در رفت و آمد شهروندان شده و دشواری‌های زیادی را نیز برای معلولان ایجاد می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر اداره برق معابر حجت نظری عضو شوراي شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۴۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع آب در هفتکل 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در اطلاعیه اداره آب و فاضلاب هفتکل آمده است: به اطلاع شهروندان این شهرستان می‌رساند، فردا، شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، آب در برخی مناطق قطع می‌شود.

براساس این اطلاعیه، آب به علت اجرای عملیات اتصال مخزن ذخیره جدید به شبکه توزیع اصلی آب شهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ قطع خواهد شد.


روابط عمومی اداره آب و فاضلاب هفتکل ضمن قدردانی از صبوری شهروندان، اقدام به ذخیره آب کنند.

دیگر خبرها

  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • اطلاعیه قطع آب در هفتکل 
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • آبگرفتگی معابر در زاهدان