Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیتا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پاستاریونی» به کارگردانی سهیل موفق در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دریافت ۵۰ میلیون تومان بابت تبلیغات این فیلم از سوی بنیاد سینمایی فارابی عنوان کرد: بنیاد سینمایی فارابی متولی حمایت از سینمای کودک است و بانیان این بنیاد از اواخر سال گذشته مصوب کرده‌اند که بخشی از هزینه‌های تبلیغات فیلم‌های کودک را بپردازند که ممکن است مبلغ آن برای فیلم‌های مختلف، متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همین رو این ۵۰ میلیون تومان، تنها حمایتی بود که از من به عنوان تهیه‌کننده مستقل «پاستاریونی» صورت گرفت. البته هزینه‌های تبلیغات ما تنها ۵۰ میلیون تومان نبود، اما بر اساس هزینه‌هایی که کرده بودیم، دوستان مصوب کردند که ۵۰ میلیون تومان از هزینه‌های صرف‌شده برای تبلیغات فیلم ما را به عنوان حمایت از سینمای کودک تقبل کنند.

این تهیه‌کننده سینمای کودک اظهار کرد: من این پول را حدود یک ماه پیش دریافت کردم و این در حالی است که «پاستاریونی» سال گذشته به نمایش گذشته شد. یعنی بعد از اینکه ما هزینه‌های تبلیغات را انجام دادیم این پول به دست ما رسید.

منصوری گفت: از زمان تصویب این قانوان تاکنون فیلم کودک چندانی اکران نشده که این حمایت‌ مالی شامل حالشان شود اما احتمالا برای فیلم‌های کودکی که امسال اکران شده‌اند مثل «تپلی  و من» این کمک‌ها در نظر گرفته شود. این را هم باید بگویم که این مبالغ، واقعاً حمایت خاصی نیستند به‌خصوص برای فیلمی مانند «پاستاریونی» که سال گذشته از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان جوایزی را دریافت کرد.

وی در پایان تأکید کرد: این حمایت‌ها از سوی بنیاد فاربی از این پس شامل فیلم‌های کودک دیگر هم می‌شود.

کد خبر 4713549 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بیتا منصوری بنیاد سینمایی فارابی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی ماه محرم کارگردان تئاتر سریال ایرانی بازیگر سینما بازیگر تئاتر سازمان صداوسیما خانه هنرمندان ایران فیلم کوتاه شبکه پنج سیما موسیقی کلاسیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۰۵۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • زور سرمایه به هنر نمی‌رسد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد